Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon service sterk vooruit gegaan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon service sterk vooruit gegaan.

    Vandaag reeds mijn camera de Canon Pro1 terug, 4 oktober binnen gebracht en nu alweer terug, stof is uit de lens gehaald (brandschoon) en de camera is volledig uitgetest en oké bevonden.

    Na alle problemen van vorig jaar, toen was het niet vreemd om je camera vele weken tot soms wel enkele maanden kwijt te zijn, het gaat nu een stuk vlugger en dat is toch voor diegene die een probleem met zijn toestel krijgt een stuk geruststellender. Volgens mijn winkelier is dat nu ook in het algemeen zo, dus niet een eenmalige gebeurtenis.

    En nu maar weer gauw op pad, ik wil de herfst toch niet missen.
    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

  • #2
    Re: Canon service sterk vooruit gegaan.

    Idd , het was erg lang wachten toen ik mijn canon nog had en er accesoires voor bestelde. Ik bestelde een tussenring voor de vakantie , en na de vakantie (veel te laat dus) had ik hem uiteindelijk . het duurde dus meer dan 2 maanden voor een ringetje van niets ! Ik heb mijn canon inmiddels verkocht en werk nu met Nikon , maar ik ben blij voor de canon gebruikers dat het weer wat vlotter gaat !

    groeten kenny

    Comment


    • #3
      Re: Canon service sterk vooruit gegaan.

      Ik wacht al enkele weken op een BG-E2 voor mijn 20D. De verkoper heeft totaal geen idee wanneer deze zal geleverd worden. Erg is dat niet, maar niemand wacht graag.
      Canon + enkele lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Canon service sterk vooruit gegaan.

        tja, zoals de service (als je die al zo kon noemen) was bij Canon konden ze enkel nog verbeteren, in de andere richting was geen bewegingsvrijheid meer wegens tegen de muur geplakt .. als ze jouw ervaring als standaard kunnen houden, dan hebben ze van een extreem zwak punt een sterk punt gemaakt .. jammer genoeg niet op tijd wat mij betreft .. ik ben dan ook Nikonian geworden .. en terug alles verkopen en terug omschakelen wordt te duur ;o) .. ik hoop voor jou dat Canon hier geen eendagsvlieg van maakt

        Comment

        Working...
        X