Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Sigma 135-400 Lens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen met Sigma 135-400 Lens?

    Graag jullie reakties aub.

  • #2
    Re: Ervaringen met Sigma 135-400 Lens?

    Corné's lenzendag was de ideale gelegenheid om eens te spelen met deze lens die me ook wel interesseert. De lens zag en voelde duidelijk minder professioneel aan dan de 2 keer duurdere 70-200 of 100-300. Ze woog zwaarder dan ik dacht. Geen HSM dus focussing was niet al te snel. Optisch lijkt het me echter geen slechte lens. Je vindt een vergelijk van een aantal lenzen in de onderstaande 600K collage.

    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen met Sigma 135-400 Lens?

      Yep,

      Ik heb hem ook. Prima lens alleen jammer dat hij geen HSM motor erin heb zitten.

      Een paar foto's kun je zien op mijn site (www.motordigitaal.nl) bij de linken "roofvogels" en "vliegshow Lelystad".
      Die zijn met deze lens gemaakt.
      Gr Motordigitaal
      www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

      Comment


      • #4
        Re: Ervaringen met Sigma 135-400 Lens?

        Oorspronkelijk geplaatst door motordigitaal
        Yep,

        Ik heb hem ook. Prima lens alleen jammer dat hij geen HSM motor erin heb zitten.

        Een paar foto's kun je zien op mijn site (www.motordigitaal.nl) bij de linken "roofvogels" en "vliegshow Lelystad".
        Die zijn met deze lens gemaakt.
        Deze beelden overtuigen wel. voor die prijs (419€) is het zelfs niet de moeite hem gebruikt te zoeken denk ik.

        Comment


        • #5
          Re: Ervaringen met Sigma 135-400 Lens?

          Rudy, in Duitsland heb je hem nieuw voor €388 ...kijk maar hier
          Last edited by Haai8; 17 oktober 2004, 10:12.
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: Ervaringen met Sigma 135-400 Lens?

            Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
            Rudy, in Duitsland heb je hem nieuw voor €388 ...kijk maar hier
            Klopt, maar ik zou liever de lens halen bij Ingo, véél dichter bij, en toch ook even uitproberen, als ie me echt niet zou bevallen...

            Comment

            Working...
            X