Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eos 10d ge-remapped

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eos 10d ge-remapped

    Om maar eens dat ballonetje van die slechte service van Canon te doorprikken:
    Ik had hier een 10d, 1.5 jaar oud, dus uit garantie.
    Dit toestel had last van bad pixels (3, waarvan een altijd zichtbaar). telefoontje naar Canon service, situatie netjes uitgelegd, en een afspraak gemaakt om er even mee langs te komen. Wat dan vandaag ook gebeurd is. Heeft wel iets langer geduurd dan voorzien, maar 2 uur later stond ik buiten, met een gemappede kamera, en zonder kosten. Alles onder garantie opgelost.
    Veel hangt af van hoe je kontakt neemt, en op welke manier je je opsteld mijns inziens, maar dit is niet de eerste keer dat ik bij Canon te biechten moet gaan, telkens prima en korrekt (lees zonder kosten) behandelt.
    Tja....

  • #2
    Re: Eos 10d ge-remapped

    Als je dit leest zou je zeggen dat de sevice toch beter is geworden dan
    het laatste jaar wat ik hier op dit forum heb gelezen over canon service.
    Fijn Rudy dat je cam. weer pefect is en dat je nog veel moois mag laten zien.

    Vraagje: Met hoeveel foto's trekken kraag je last van Bad pixels.

    mvg, drh

    Canon EF 28-135mm f3.5-5.6 IS USM + Hama UV filter, Sigma AF 50-500/4.0-6.3 EX APO (HSM)+ B+W kr 1,5 skylight 1,1 x filter, Manfrotto 055AB & 141RC, Sigma EF 500 DG ST
    Albums: http://drh.fotopic.net http://img62.photobucket.com/albums/v190/chrisdrh/
    http://drh.pixelfish.be/
    Mvg, drh

    "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

    Comment


    • #3
      Re: Eos 10d ge-remapped

      rudy : waar heb je die binnengedaan?
      Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

      Comment


      • #4
        Re: Eos 10d ge-remapped

        Oorspronkelijk geplaatst door lapino
        rudy : waar heb je die binnengedaan?
        Sorry Rudi voor de off topic

        Lapino,

        Kijk man je blijft gewoon maar zeuren over je camera die niet in orde is .
        Onderneem dan toch actie , Als het zo lang duurt voor je een splinternieuwe 20D in orde hebt snap ik het echt niet hoor.
        Een goede raad koop hem in het vervolg in Belgie dan is handeling ten eerste makkelijker en vlugger bijvoorbeeld bij Otto, geheugenkaart.be daar kost hij wel 50 euro meer .... eigelijk goedkoper want je rijd meer benzine op .
        De mijne had ook een probleem en ben hem direct mogen gaan ruilen.
        Ten tweede zoals je aangeeft , dat ze hem in duitsland niet kunnen ruilen is natuurlijk sneu en in mijn ogen slechte service want het is een DOA dan moeten ze je geld maar terug geven.
        Doen ze desondanks niet neem je gewoon direct met Canon contact op en ik ben zeker dat ze het direct in orde zullen brengen.
        Maar je blijft gewoon veel te lang treuzelen en twijfelen.
        een goede raad Onderneem gewoon ACTIE.

        Groetjes Tubbs.

        Comment


        • #5
          Re: Eos 10d ge-remapped

          Oorspronkelijk geplaatst door drh
          Vraagje: Met hoeveel foto's trekken kraag je last van Bad pixels.
          4000, dus eigenlijk heeft het niks te maken met aantal pics. En misschien zitten ze er heel lang, maar nooit opgevallen.

          Comment


          • #6
            Re: Eos 10d ge-remapped

            Oorspronkelijk geplaatst door lapino
            rudy : waar heb je die binnengedaan?
            ETBASS Rossendaal

            Comment

            Working...
            X