Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs D70?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijs D70?

    Omdat ik momenteel in het buitenland verblijf heb ik geen zicht op de prijs die nu in fotowinkels voor een nieuwe D70 gevraagd wordt in Belgie (en ben nu aan het twijfelen of ik de body in Belgie zou kopen dan wel hier in het buitenland).

    Is het mogelijk dit toestel (zonder kitlens) voor 1000 EUR te verkrijgen? Op topfoto staat hij voor een beetje lager, maar andere duitse sites zijn boven de 1000 eur.

    Als de 'officiele' prijs in Belgisch winkels boven de 1000 eur is, zijn winkeliers snel bereid de prijs wat te laten zakken indien gevraagd?

    Hier zegt een BDmember dat hij in Belgie de d70 goedkoper kan vinden dan bij Topfoto.. Hebben nog andere BD leden dit ervaren?

    Sjarelke
    Last edited by sjarelke; 15 oktober 2004, 11:21.
    www.jeverphotography.be
    D700; Nikon 24-85 G AFS ED; Nikon 80-200 ED 2.8; Nikon 50mm 1.8; Nikon 70-300 ED; 2x SB-800

  • #2
    Re: prijs D70?

    Oorspronkelijk geplaatst door sjarelke
    Hier zegt een BDmember dat hij in Belgie de d70 goedkoper kan vinden dan bij Topfoto.. Hebben nog andere BD leden dit ervaren?

    Sjarelke
    ff ter verduidelijking....

    ik koop mijn spullen liefst bij m'n plaatselijke fotoboer...
    bij topfoto stond de D70 (body) onlangs 999 euro, maar is nu wel 20 euro gezakt in prijs...
    ik kon die toen al aan 990 euro krijgen en dat is ook de prijs die ik nu betaald heb...
    voor 11 euro rij ik niet naar Duren en opsturen kost me nog meer...
    siot, daarom is niet alles evenredig geprijst...de boodschap is 'n beetje onderhandelen, want bij Bogemann moest ik 100 euro (of 1099) meer betalen...ik heb het hier wel over Belgische winkels

    als het prijsverschil te groot is dan kijk ik wel even verder, want ondertussen heb ik al probleemloos bij Corne of zonet bij Otto besteld...

    Comment

    Working...
    X