Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowe pro microtrekker 200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowe pro microtrekker 200

    Recent heb ik mij een Nikon D70 aangeschaft en daarvoor ben ik op zoek naar een geschikte tas.
    Via mijn lokale fotowinkel in Oostende heb ik 4 maanden geleden een LowePro microtrekker 200 rugzak besteld.
    In de winkel zegt men dat deze zeer moeilijk te leveren is.

    Daarom deze vraag: weten jullie waar dergelijke rugzak beschikbaar is?
    De kleur speelt geen rol.
    Ik wil deze asap hebben omdat ik binnenkort op reis vertrek.

    Thanks,

    Pipo

  • #2
    Re: Lowe pro microtrekker 200

    Oorspronkelijk geplaatst door pipo
    Recent heb ik mij een Nikon D70 aangeschaft en daarvoor ben ik op zoek naar een geschikte tas.
    Via mijn lokale fotowinkel in Oostende heb ik 4 maanden geleden een LowePro microtrekker 200 rugzak besteld.
    In de winkel zegt men dat deze zeer moeilijk te leveren is.

    Daarom deze vraag: weten jullie waar dergelijke rugzak beschikbaar is?
    De kleur speelt geen rol.
    Ik wil deze asap hebben omdat ik binnenkort op reis vertrek.

    Thanks,

    Pipo
    Ik heb zo ene , gekocht bij Grobet in Antwerpen , lag gewoon in de winkel op stock .
    http://www.dullaert.net

    Comment


    • #3
      Re: Lowe pro microtrekker 200

      Ik heb de mijne gekocht in een fotozaak op de Bist in Wilrijk was op stock (3 verschillende kleuren)

      En tis een reuze rugzak .... (omdat al mijn materiaal er in kan)
      [Nikon D5100 & Nikon D70]
      [Yves en Liesbeths blog Resort]

      Comment


      • #4
        Re: Lowe pro microtrekker 200

        Oorspronkelijk geplaatst door pipo
        mijn lokale fotowinkel in Oostende heb ik 4 maanden geleden een LowePro microtrekker 200 rugzak besteld.
        In de winkel zegt men dat deze zeer moeilijk te leveren is.

        Daarom deze vraag: weten jullie waar dergelijke rugzak beschikbaar is?
        Pipo
        Oostende sucks voor zulke zaken. Z'hebben altijd juist niet in stock wat ne mens wilt. 'k Moet u wel feliciteren met uw olifantegeduld. Ik zou allang enen elders gekocht hebben. Trouwens, hoeveel vragen/vroegen ze wel in die winkel ?

        Heb j'em intussen al gevonden ? Dan is mijn moeite voor niks. Soit.

        'k Heb juist efkes op Google gezocht : bij Pixmania.be heb j'em voor 106€ .
        En ook efkes op eBay geloerd : daar vind je de Lowepro Microtrekker 200 SE voor 47€ (op ebay.de) + 10€ verzendingskosten. 'k Weet niet of dat hetzelfde model is, maar 'k heb de indruk van wel.

        Heeft er trouwens nog iemand een idee van een goeie fotorugzak ? Onlangs zag ik er eentje op 't internet waar zakskes in zaten waar je gebruikte van ongebruikte geheugenkaarten (en idem voor de batterijen) kon onderscheiden (via verschillende kleur of zo). Maar 'k verloor de link. Iemand enig idee ?

        Thx,
        JM
        Nikon D70 + Nikkor 18-70mm + Bigma 50-500mm + DR-4 hoekzoeker

        Comment


        • #5
          Re: Lowe pro microtrekker 200

          Hi,

          Neen nog niet gevonden, maar wel naar Grobet gebeld.
          Eind deze week zouden ze verschillende in voorraad hebben.

          Pipo

          ps. de prijs in Oostende was 125 Euro's. Die van Grobet weet ik nog niet.

          Comment


          • #6
            Re: Lowe pro microtrekker 200

            Ik heb de mijne in Wilrijk op de Bist gekocht voor €95..

            Dus let maar goed op waar je hem koopt
            [Nikon D5100 & Nikon D70]
            [Yves en Liesbeths blog Resort]

            Comment


            • #7
              Re: Lowe pro microtrekker 200

              ik heb de mijne bij konijnenberg gekocht
              op 3of 4 dagen tijd had ik hem
              de prijs nu bij konijnenberg (wel op de nl site is 96€ )
              grtz tweetty
              bd0379be

              Comment


              • #8
                Re: Lowe pro microtrekker 200

                Bij Corné http://www.cornevaniperen.nl/products.php?cat=50 € 97,00
                http://www.cornevaniperen.nl/form.php

                Gr,

                sailor
                Last edited by sailor; 21 oktober 2004, 16:24. Reden: Aanvulling
                Lid: BD 0249BE
                D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                Comment


                • #9
                  Re: Lowe pro microtrekker 200

                  Kunt ook eens informeren bij Foto Rembrandt Merksem (Antwerpen)
                  info@fotorembrandt.be of fotorembrandt@pandora.be

                  Gr,

                  sailor
                  Lid: BD 0249BE
                  D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lowe pro microtrekker 200

                    Oorspronkelijk geplaatst door JM
                    Heeft er trouwens nog iemand een idee van een goeie fotorugzak ? Onlangs zag ik er eentje op 't internet waar zakskes in zaten waar je gebruikte van ongebruikte geheugenkaarten (en idem voor de batterijen) kon onderscheiden (via verschillende kleur of zo). Maar 'k verloor de link. Iemand enig idee ?

                    Thx,
                    Browse camera bags, backpacks, and rolling cases to protect and carry photographic and digital devices. Order now from the leader in camera protection.

                    Staan de lowepro producten beschreven, wie weet heb je er wat aan.
                    Last edited by kreefie; 24 oktober 2004, 11:04.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lowe pro microtrekker 200

                      Prima. Heb ik bekeken. Maar ook Tamrac lijkt praktische tassen te hebben. Zoals de 'Sling packs' die je zowel op rug, schouder als op de borst kunt dragen. Plus praktische accessoires. En precies nog wreed goedkoop ook .
                      JM
                      Nikon D70 + Nikkor 18-70mm + Bigma 50-500mm + DR-4 hoekzoeker

                      Comment

                      Working...
                      X