Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opiniepeiling camera-leveranciers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opiniepeiling camera-leveranciers

    Of noem het voor mijn part een poll....

    Ik grabbel hier maar een zevental bekenden samen.
    Snel leveren zullen ze wellicht allemaal doen, maar WAT als je stukken hebt ???

    Dus eigenlijk alleen maar reply's van mensen die een defect aan hun camera hadden, a.u.b.

    3 = uitstekende service
    2 = winkel doet zijn plicht, niet meer, niet minder
    1 = slechte dienst-na-verkoop


    TOP- FOTO.DE

    AC-FOTO.DE

    DIGITALO.DE

    GEHEUGENKAART.BE

    GROBET-Antwerpen

    CALUMET-Antwerpen

    BARTOK - HASSELT
    Last edited by Alfa Centauri; 12 oktober 2004, 15:03.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

    voor wat ik nu ervaar :

    TOPFOTO : winkel doet plicht niet meer en niet minder
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

    Comment


    • #3
      Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

      Da's toch al beter dan niets hé, Lapino !
      Hopelijk laten ze je niet te lang wachten.
      Ik vind het erg dat ze niet omruilen: dat zou toch het simpelste zijn ???

      Als ik van jou was, kocht ik me een klein prosumertje, dan heb je steeds een backup-toestel. Zeker als je kleine kinderen hebt. Die mooie jaren komen niet meer terug hoor !

      Kijk eens op www.digitalo.de; daar kocht ik mijn pro1.
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

        Ben bij geheugenkaart op zijn ZWARTE LIJST beland waarom hij wou zijn te veel geleverde filtser niet komen afhalen die ik niet besteld had , promotie's die pas maandenlater geleverd worden.

        Comment


        • #5
          Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

          qua service : ac-foto
          ik heb dit jaar daar een lens besteld en na 3 weken was ze er nog niet ,heb van mijn neus gemaakt en heb prompt 2 dagen nadien deze lens gratis van hen bekomen ,das pas service !!!!!!!
          top -foto : zoals ik al eens eerder vermelde ,zn prijzen zijn goed ,zn vriendelijkheid in de winkel ook ,maar als je iets wil terugbrengen dan probeert ingo het altijd te ontwijken !!!!
          Ik denk de dag dat corne zijn prijzen even laag zijn als bij topfoto dan bestel ik alles bij corne
          zal in de toekomst zien wat corne zal vragen voor de nieuwe canonflitser 580

          Comment


          • #6
            Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

            'k weet het, 'k weet het en ik herval in herhaling en heb zelfs een donker vermoeden dat ik daar aandelen bij hem heb.

            Maar Corné is voor mij nr° 3 op uw schaal Marc. Dat hij mogelijk iets duurder is? kan me geen barst schelen, voor service en vertrouwen betaal ik best "iets" meer...

            Ik heb dat verhaal met die bigma hier op BD al eens uitvoerig uitgelegd, nu pas ik.

            Comment


            • #7
              Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

              Oorspronkelijk geplaatst door Mar©
              Of noem het voor mijn part een poll....

              Ik grabbel hier maar een zevental bekenden samen.
              Snel leveren zullen ze wellicht allemaal doen, maar WAT als je stukken hebt ???

              Dus eigenlijk alleen maar reply's van mensen die een defect aan hun camera hadden, a.u.b.

              3 = uitstekende service
              2 = winkel doet zijn plicht, niet meer, niet minder
              1 = slechte dienst-na-verkoop


              TOP- FOTO.DE

              AC-FOTO.DE

              DIGITALO.DE

              GEHEUGENKAART.BE

              GROBET-Antwerpen

              CALUMET-Antwerpen

              BARTOK - HASSELT
              DIT vind ik nu eens een GOED idee

              Comment


              • #8
                Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

                Oorspronkelijk geplaatst door Tarzan
                Ben bij geheugenkaart op zijn ZWARTE LIJST beland waarom hij wou zijn te veel geleverde filtser niet komen afhalen die ik niet besteld had , promotie's die pas maandenlater geleverd worden.
                Dat is vreemd he ! In Juni geleverd en na veel poe ha eind september pas terug bekomen nadat er een oproep stond op BD gratis geheugenkaartje te verkrijgen en een BD-ers uit die streek daar twee keer is langs geweesd.
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                Comment


                • #9
                  Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

                  Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                  Dat is vreemd he ! In Juni geleverd en na veel poe ha eind september pas terug bekomen nadat er een oproep stond op BD gratis geheugenkaartje te verkrijgen en een BD-ers uit die streek daar twee keer is langs geweesd.
                  Zegt veel over Uw manier van handellen. Ik zou nooit iemand anders laten opzadelen om Uw "vergissingen" op te lossen. Vanwaar komt die POE HA niet van mij zulle. Nooit of nooit zal ik nog iemand aanraden om bij U iets te bestellen. Ik doe de moeite niet om het hier haarfijn uit te leggen hoe jij uw klanten bedient. Ben er wel van geschrokken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mar©
                    Als ik van jou was, kocht ik me een klein prosumertje, dan heb je steeds een backup-toestel. Zeker als je kleine kinderen hebt. Die mooie jaren komen niet meer terug hoor !
                    denk dat ik een Canon Ixus 40 ga kopen, enorm compact en naar het schijnt niet eens zo slecht qua kwaliteit. Twijfel nog tussen deze of de Canon S60, snelheid AF zal bepalende factor zijn (budget zit rond 300 à 400€)
                    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

                      Ik heb bij Corné nog geen camera gekocht laat staan ingeleverd voor vervanging of herstelling. Maar voor de lenzen die ik reeds bij hem heb aangekocht is Corné al zijn beloftes nagekomen.
                      Daarom krijgt Corné van mij een 3.

                      Ik had mijn schoonzoon gevraagd om bij Corné zijn 20D te bestellen. Maar om 2 redenen is dit niet gebeurd :
                      1- op de website van Corné staat vermeld dat hij geen leveringstermijn kan geven;
                      2- omdat onze kleindochter op 23/10 één jaar wordt en bij Audiophil (winkel AC-foto) de 20D in voorraad was heeft hij hem vorige zaterdag daar gekocht.
                      Camera bleek een uur later defect en we hebben hem maandag mogen omruilen zelfs met upgrade van de firmwire.
                      Dus een 3 voor AC-foto.
                      Luc
                      BD0174BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

                        Bij Corné en geheugenkaart ben ik heel tevreden,zij krijgen van mij een 3***.
                        Last edited by Cois; 12 oktober 2004, 17:54.
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

                          Oorspronkelijk geplaatst door pierewiet
                          qua service : ac-foto
                          ik heb dit jaar daar een lens besteld en na 3 weken was ze er nog niet ,heb van mijn neus gemaakt en heb prompt 2 dagen nadien deze lens gratis van hen bekomen ,das pas service !!!!!!!
                          Was 't de Canon EF 1200/5.6 L USM ?
                          Luc
                          BD0174BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

                            jullie wete ondertussen al dat ik een beetje boos ben op de belgische handelaars
                            aangezien onze belgische vrienden mijn geld niet willen, ik spreek vooral over de gewone fotohandelaar, regio gent en hasselt, ben ik het geluk gaan zoeken bij onze noorderburen. en heb het daar dan ook gevonden.

                            dus belgium (Bartok) 1.5 points and holland( corné) 3++ points

                            Comment


                            • #15
                              Re: Opiniepeiling camera-leveranciers

                              Tja als ik die berichten hier zo lees snap ik het niet meer hoor.
                              Kijk wat Lapino voorheeft Naar Duren heen en weer voor 40€ profijt te doen, dan thuis komen met een defecte camera maar omruilen ,niet direct.
                              En mischien nog is terug een goeie 300km heen en weer .
                              Wat kost die benzine??
                              Als je het mij vraagt zet geheugenkaart.be maar op de eerste plaats.
                              Ik heb bij Otto al meer gekocht en steeds eerlijke en correcte behandeling.
                              Ik koop bij Otto een D20 die ik uitvoerig mocht testen voor ik hem meenam.
                              Net zoals Lapino goed getest maar toch niet goed genoeg blijkbaar , want ik kwam thuis en de fotos waren niet correct.
                              Om 5 voor 22uur nog gebeld naar Otto waar ik de mededeling kreeg dat ik smorgen een nieuwe mocht komen afhalen dit is ook gebeurd zonder morren of klagen direct een andere D20 gekregen.
                              DIT NOEM IK SERVICE.
                              Dus ik stel mij de vraag waarom ga je het zo ver zoeken .
                              Marc zet hem voor mij maar boven aan het lijstje , want iedereen die ik ken zal ik Otto aanraden.
                              en PS ik heb daar geen aandelen hoor .

                              Groetjes Tubbs

                              Comment

                              Working...
                              X