Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Supermarkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Supermarkt

    Het is nogal lang geleden dat ik hier op het forum geweest ben. Laten we zeggen dat er nogal wat dingen gebeurd zijn de afgelopen jaren waardoor ik hier wat minder actief was. Niet dat iemand me gemist zou hebben, want zo actief was ik nu ook weer niet ;-) Hoe dan ook, wilde even laten weten dat ik niet volledig uit het niets kom. Ik ben ook van plan hier weer wat meer te komen, af en toe wat te posten en hopelijk wat commentaar te krijgen. Hou jullie vooral niet in, kan er alleen maar iets van opsteken ;-)

    Here we go.

    Deze dames zaten voor een winkeltje in een dorpje aan het Posomeer op Sulawesi, Indonesie. Het dorpje krijgt niet zo heel veel bezoekers. Ik loop graag in dit soort dorpjes, maar er is niet specifiek iets te zien of te bezoeken. Op mijn vraag of ik een foto mocht nemen reageerden ze nogal lacherig. Ze vonden het ok, maar vonden het waarschijnlijk ook vooral gek wat ik daar nu zo interessant aan vond. Ik vond vooral de vrolijke muur en het contrast met de vrouwen wel een mooi beeld.




    Nikon D7000 met Nikkor 17-55 f/2.8

    ƒ/8.0
    35.0 mm
    1/25 s
    ISO 100



  • #2
    Re: Supermarkt

    Mooie opname. Twee ontspannen dames voor hun winkel met de prachtig warm gekleurde muur. Het groene randje maakt het af.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Supermarkt

      Hele leuke - en dat vinden de dames zelf ook precies aan hun smiles te zien
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Supermarkt

        Bedankt allebei!
        Ik vond dat contrast van kleuren inderdaad ook mooi. En ja, ik had ook het gevoel dat de dames het leuk vonden. Verstond niet wat ze zeiden, maar het was grappig ;-)

        Comment


        • #5
          Re: Supermarkt

          Vrolijke plaat dank zij de kleuren en de acteurs.

          Comment


          • #6
            Re: Supermarkt

            Knappe plaat !
            Dat sober winkeltje met 2 uitbaatsters, de kleuren en de opbouw...mooi.

            Comment


            • #7
              Re: Supermarkt

              Proper plaatje
              Groeten Andre

              Comment


              • #8
                Re: Supermarkt

                Mooie straatfotografie !! Toch scherp ondanks 1/25 s sluitersnelheid.

                Comment


                • #9
                  Re: Supermarkt

                  Gewoonweg super die plaat! Brengt ons in de sfeer van die verre dorpjes. Die symmetrie in het beeld vind ik heel passend hier.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Supermarkt

                    neen, die "vrolijke muur"is niet wat me het meest aanspreekt (alhoewel het contrast met het interieur hier prima meewerkt), maar de cultuurshock wanneer je naar het aanbod in de winkel kijkt en de electrische veiligheid bovenaan.
                    mooi en interessant beeld .
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Supermarkt

                      Bedankt voor de reacties!
                      @ walter bechols: inderdaad, ik heb blijkbaar vastere handen dan ik dacht. Lukt me niet altijd ;-)
                      @ CMM: dat is waar, dat is inderdaad wel een cultuurshock als je dat ziet...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Supermarkt

                        mooie straatfotografie
                        www.lensculture.com/nathan-verstraete

                        Comment


                        • #13
                          Re: Supermarkt

                          Heel knap! Mooi vastgelegd...
                          Nikon D750 + Nikkor 50mm 1.4G + Nikkor AF-S 24-120mm F/4.0G ED VR - visit my Flickr! www.flickr.com/flandrach

                          Comment


                          • #14
                            Re: Supermarkt

                            dik in orde, welkom terug!
                            portfolio en workshops:
                            https://www.bennybulke.com/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Supermarkt

                              Bedankt Benny! En alle anderen ;-)

                              Comment

                              Working...
                              X