Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vijftig tinten groen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vijftig tinten groen...



    ... langs "les Roches Tuilliere et Sanadoire"



    ISO 100 - f/10 - 1/250 - 18mm - ev -1,33


    Bedankt om te kijken en eventueel te reageren,

    Groetjes
    Roeliee
    Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

  • #2
    Re: Vijftig tinten groen...

    Mooi ingekaderd tussen de rotspartijen.
    Had voor mij wat minder voorgrond gemogen.
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: Vijftig tinten groen...

      Staat er goed op deze bekende en mooie locatie
      Enkele jaren geleden heb ik daar ook gestaan (KLIK) en persoonlijk vind ik het heel moeilijk om die grootsheid in een beeld weer te geven.
      Het is zo imposant als je daar ter plaatse staat maar nadien op de foto komt dit er niet zo uit

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Vijftig tinten groen...

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Staat er goed op deze bekende en mooie locatie
        Enkele jaren geleden heb ik daar ook gestaan (KLIK) en persoonlijk vind ik het heel moeilijk om die grootsheid in een beeld weer te geven.
        Het is zo imposant als je daar ter plaatse staat maar nadien op de foto komt dit er niet zo uit

        grts
        Sieg
        Inderdaad zeer moeilijk de grootsheid van deze rotspartij in beeld te brengen. Je kan er uren naar staan kijken, en heel wat foto's er van maken. Maar telkens toch een beetje teleurgesteld dat het er minder imposant uitziet dan het in real life is... Maar inderdaad de moeite om deze plek eens aan te doen indien je er in de buurt bent! Bedankt voor je reactie Sieg!

        Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
        Mooi ingekaderd tussen de rotspartijen.
        Had voor mij wat minder voorgrond gemogen.
        Ik heb hier bewust voor gekozen, omdat er anders meer lucht op zou staan. Aangezien deze toen maar saaie staalblauwe lucht was, toch voor meer spanning gekozen met het groene. Bedankt voor je reactie trouwens!
        Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

        Comment


        • #5
          Re: Vijftig tinten groen...

          Ik denk dat je gezien de omstandigheden van licht en lucht toch nog een goed beeld meegebracht hebt !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Vijftig tinten groen...

            Mooi doorkijkje.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Vijftig tinten groen...

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Ik denk dat je gezien de omstandigheden van licht en lucht toch nog een goed beeld meegebracht hebt !
              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              Mooi doorkijkje.
              Bedankt voor jullie reactie! De omstandigheden waren inderdaad niet ideaal... pal op de middag en geen wolkje aan de lucht...
              Nikon D7100 + Nikon 70-200mm f4 + Nikon 85mm f 1.8 AF-S + Sigma 150mm f 2.8 EX DG OS HSM + Sigma 18-35 f1.8 DC HSM ART

              Comment


              • #8
                Re: Vijftig tinten groen...

                Niet de beste fotogenieke omstandigheden, hard daglicht en geen wolk te bespeuren.
                Maar dit indachtig heb je toch een mooi resultaat bereikt .

                Mooie diepe doorkijk-compo.

                Mvg.,
                Smets84.

                Comment


                • #9
                  Re: Vijftig tinten groen...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
                  Mooi ingekaderd tussen de rotspartijen.
                  Had voor mij wat minder voorgrond gemogen.
                  de titel is dan ook "vijftig tinten groen" en niet "blauw". Lijkt me er imposant.
                  mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                  nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                  https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vijftig tinten groen...

                    Mooi ingekaderd! Gezien de moeilijke omstandigheden inderdaad goed gedaan. Gezien de titel had ik wel nog iets meer tinten groen verwacht. Ik denk ook dat je daar nog aan zou kunnen sleutelen in de voorgrond, het komt me nu nog een beetje 'vlak' over. Maar mooi hoor, moet geweldig zijn om daarboven te staan en rond te kijken.

                    Comment

                    Working...
                    X