Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grootste vs kleinste plus aanpassing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Grootste vs kleinste plus aanpassing

    Last edited by olivetti; 20 september 2018, 16:22.
    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Grootste vs kleinste

    vind die een moeilijke heb een beetje het gevoel 2 onderwerpen te zien ,die mensen op de heuvel en het gebouw ,vind hem ook iets krap ingekaderd vooral bovenaan ,wat ik wel mooi vind is de afwerking de lucht vind ik heel mooi natuurlijk en je hebt een fijne scherpte ,ik denk dat dit gebouw ook veel andere mogelijkheden heeft

    Comment


    • #3
      Re: Grootste vs kleinste

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      vind die een moeilijke heb een beetje het gevoel 2 onderwerpen te zien ,die mensen op de heuvel en het gebouw ,vind hem ook iets krap ingekaderd vooral bovenaan ,wat ik wel mooi vind is de afwerking de lucht vind ik heel mooi natuurlijk en je hebt een fijne scherpte ,ik denk dat dit gebouw ook veel andere mogelijkheden heeft
      Dank voor je reactie! Wat ik bedoelde komt er dan misschien niet helemaal uit. Het gebouw is het Pont Steiger gebouw en een van de grootste gebouwen in Amsterdam, de twee jongens op de zandberg zijn bezig een hutje te maken. Ik vond het contrast heel sterk. Ik zal eens kijken of ik het kader wat minder krap ka krijgen.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Grootste vs kleinste

        Meteen een herkenbaar beeld van jou. Vind deze wel mooi en twee onderwerpen passen hier wel voor mij omdat ze aansluiten. Inderdaad wel net iets te krap bovenaan
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Grootste vs kleinste

          Inderdaad, een beetje krap in beeld en wat Bopatje zegt gaat ook wel op voor mij, ik heb de neiging van het beeld in gedachte in 2 verschillende beelden op te splitsen.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Grootste vs kleinste

            Met meer ruimte had dit beter geweest, nu wel heel krap in het kader
            Wel leuk dat hutje bouwen naast zo'n mega gebouw

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Grootste vs kleinste

              Weer prachtig opgemerkt. De strakheid van het gebouw tegen de "rest van de wereld".
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Grootste vs kleinste

                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Inderdaad, een beetje krap in beeld en wat Bopatje zegt gaat ook wel op voor mij, ik heb de neiging van het beeld in gedachte in 2 verschillende beelden op te splitsen.
                Ik volg Frakske helemaal. Misschien terugkeren wanneer de zandberg verdwenen is?
                Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                www.pixeldude.be
                www.flickr.com/photos/139672558@N07

                Comment


                • #9
                  Re: Grootste vs kleinste

                  Dank voor jullie reacties!

                  Uiteraard heb ik ook foto's van het gebouw alleen maar voor was de aanwezigheid van de twee jongens en de zandberg een mooi extraatje.
                  Passend bij Giro Rosa
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Grootste vs kleinste

                    Misschien wel wat spijtig dat er zo weinig ruimte is tussen het gebouw en het kader .

                    Het idee achter de foto en het inhoudelijk contrast zijn echt goed gezien .

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment

                    Working...
                    X