Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wijndomein Piëmonte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wijndomein Piëmonte

    Groeten Andre

  • #2
    Re: Wijndomein Piëmonte

    Ik vind de afbakening van de wijnstruiken door de schaduwen mooi geaccentueerd. Wanneer je er ginder ter plaatse ééntje teveel ophebt zie je dubbel zoveel lijnen.
    Maar ik vraag me af hoe hij eruit zou zien wanneer je de luminantie of eventueel de verzadiging van het groen een beetje vermindert? Het is mogelijk dat de natuur echt zo groen is maar op een foto kan dat een beetje overdonderend overkomen.
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

    Comment


    • #3
      Re: Wijndomein Piëmonte

      De compositie vind ik mooi, maar de afwerking veel te hard naar mijn smaak.
      Het kader mag ook wat eenvoudiger, draagt niet echt bij aan de foto, maar ook dat is smaak
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Wijndomein Piëmonte

        Geslaagde compo maar de opname is veel te hard
        Komt uiteraard door het harde licht op dat moment maar kan je makkelijk nog aanpassen, hooglichten een heel stuk naar beneden halen zal de opname al zachter maken
        Nog iets heel opvallend is je kader, als je dan toch een kader wilt gebruiken hou die dan simpel, het is niet de bedoeling dat de aandacht naar het kader getrokken wordt toch.
        Tevens staat de opname scheef, duidelijk te zien op de grote versie op flickr, dus toch even rechtzetten

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Wijndomein Piëmonte

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Geslaagde compo maar de opname is veel te hard
          Komt uiteraard door het harde licht op dat moment maar kan je makkelijk nog aanpassen, hooglichten een heel stuk naar beneden halen zal de opname al zachter maken
          Nog iets heel opvallend is je kader, als je dan toch een kader wilt gebruiken hou die dan simpel, het is niet de bedoeling dat de aandacht naar het kader getrokken wordt toch.
          Tevens staat de opname scheef, duidelijk te zien op de grote versie op flickr, dus toch even rechtzetten

          grts
          Sieg
          Dat is een prima samenvatting, ik volg
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment

          Working...
          X