Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Llyn Idwal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Llyn Idwal

    een tijdje geleden dat ik nog eens een kleurfoto heb gepost ,ik ben eigenlijk een beetje verkocht ,verdiept en toch ook wat verslaafd aan zw omzetting ,iets wat ik zelfs vroeger niet kon smaken of het moesten al sterke karaktervolle prenten zijn , maar we mogen natuurlijk ook de kleurliefhebbers en het gewone landschap niet vergeten ,alhoewel veel kleur zat er toen in het landschap niet in , buiten het vervaagde winteraanzicht ,en ik heb ze bewust ook niet willen optrekken ,dit is er ééntje uit onze gezamelijke mooie reis naar Wales met Frakske ,en ja pixeldude wij zijn echt vrienden geworden met toch wel een beetje dank aan BD dat ik eigenlijk heel veel mensen persoonlijk heb leren kennen ! o ja een beetje later stonden we in de sneeuwvlokken
    grote versie
    dank om te kijken

  • #2
    Re: Llyn Idwal

    Inderdaad niet veel kleur in dit landschap, het geeft echter prachtig de wintersfeer weer met het kleine beetje zonlicht in de verte als sterk punt. Prachtige opname.
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: Llyn Idwal

      Trop is teveel (wie zei dat nu ook weer? ) en dat kan ook voor kleuren opgaan vind ik. Niet iedere foto hoeft kermiskleuren te hebben ... en zeker deze niet. De kleuren passen perfect bij het eerder desolate landschap. Ik wil er wel niet wonen. Knappe foto waar ik eigenlijks niets op aan te merken heb.
      Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
      www.pixeldude.be
      www.flickr.com/photos/139672558@N07

      Comment


      • #4
        Re: Llyn Idwal

        Heel mooi gemaakt met een fijne nabewerking. Ik ben een fan van desolate landschappen..
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Llyn Idwal

          Het was een aangename en prachtige reis door het fijne gezelschap, de mooie omgeving en de lokale mensen die zeer open en hartelijk waren !
          Dit is er dan een van de vele mooie fotografische herinneringen, zeer mooi beeld , het haalt die fijne herinneringen ook terug naar boven op alle gebied !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Llyn Idwal

            Heel aparte kleuren in de wolken hoor
            Mooi ook die schakeringen in het ijs, dat samen met de wolkenlucht maakt het tot een interessante opname

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Llyn Idwal

              Dat is een hele mooie..Zowiezo al pracht landschap, maar het moment zo met de wolken en licht maakt hem echt heel mooi..En natuurlijk de kunde van de fotograaf..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Llyn Idwal

                knappe plaat - water en lucht zijn evenmooi
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Llyn Idwal

                  Oeps, deze had ik bijna gemist en dat was jammer geweest... Ik hou van deze desolate landschappen met steeds weer aparte kleuren
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: Llyn Idwal

                    De zachte kleuren geven de sfeer van het moment mooi aan....mooie foto hoor

                    Comment


                    • #11
                      Re: Llyn Idwal

                      Een sober kleurenpalet en dat past hier volledig bij het landschap .

                      Mvg.,
                      Smets84.

                      Comment

                      Working...
                      X