Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sit down and relax

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sit down and relax

    --> www.brandnewimage.be <--

  • #2
    Re: Sit down and relax

    Mooie poging, maar die bank is te prominent in beeld.
    Niet te veel aan de schuivertjes trekken want de hemel is te geel en in het landschap ontbreekt contrast.
    16:9 uitsnede ware hier ook beter geweest.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Sit down and relax

      Ook ik vind dat de bank net iets te beeldvullend is. Ook jammer van de aanwezige draad. Ik denk wel dat die redelijk kan weggewerkt worden maar dat vraagt wat werk in vele programma's en is hupsakee gedaan in andere.
      Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
      www.pixeldude.be
      www.flickr.com/photos/139672558@N07

      Comment


      • #4
        Re: Sit down and relax

        Voor mij dan weer een geslaagde compo maar de afwerking is er mss net iets over
        Door het bakje zo in beeld te nemen vertel je een verhaal, ik denk dat iedereen van ons daar wel gelukkig zou zijn om op dat moment op dat bankje te zitten genieten

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Sit down and relax

          Ik vind het een mooie compo.

          Wat weinig contrast in het landschap maar door de nevel kom je hiermee weg .

          Misschien wat warmer afgewerkt en redelijke verzadiging doch het resultaat is zeer geslaagd .

          Mvg.,
          Smets84.

          Comment


          • #6
            Re: Sit down and relax

            Vind het wel mooi..Het bankje nodigt uit te gaan zitten, en een mooie vieuw en zonsondergang met knappe kleuren..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Sit down and relax

              Mooi - maar zowel horizon, als bankje, als reling staan schuin (?) Wellicht heeft dat een reden maar die ontgaat me een beetje
              Peter
              mijn website : klik

              Comment

              Working...
              X