Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

looking into the light

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] looking into the light

    dank om te kijken

  • #2
    Re: looking into the light

    Dit is een topper, minimalisme ten top en dan nog de zachte afwerking.
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: looking into the light

      Mooi gewerkt met de vignet hier om de titel te ondersteunen Patrick
      Persoonlijk had ik het beeld nog sterker gevonden moesten er geen afleidende elementen mee in beeld zijn geweest, dus m.a.w. ik zou even alles opruimen van het strand

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: looking into the light

        Een hele mooie !
        Ik volg Sieg wat die afleidende elementen in de voorgrond betreft
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: looking into the light

          Charmant beeld, al vind ik de compo niet het sterktste punt.
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment


          • #6
            Re: looking into the light

            Ik zou hem heel mooi vinden zonder de persoon erop. Het landschap spreekt hier voor zichzelf en de leegte ervan moet niet benadrukt worden noch verbroken worden. Dat is mijn persoonlijk gevoel hé . Ik zie ook vrij veel bewerkingssporen. als je naar het zand kijkt is de korrel soms plots weg. Ik denk niet dat dit van de wind komt want dit verschijnsel loopt met gebogen lijn tot in de lucht door. rechts is het niet in het zand aanwezig enkel in de lucht?
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: looking into the light

              Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
              Ik zou hem heel mooi vinden zonder de persoon erop. Het landschap spreekt hier voor zichzelf en de leegte ervan moet niet benadrukt worden noch verbroken worden. Dat is mijn persoonlijk gevoel hé . Ik zie ook vrij veel bewerkingssporen. als je naar het zand kijkt is de korrel soms plots weg. Ik denk niet dat dit van de wind komt want dit verschijnsel loopt met gebogen lijn tot in de lucht door. rechts is het niet in het zand aanwezig enkel in de lucht?
              ik denk dat ik miss weet wat e oorzaak is , ik had hier en daar wat regendruppels op mijn lens en met correctie penseel verwijderd , het kan bijna niet anders zijn want verder is er niets aangedaan ,buiten de normale aanpassingen ,ik heb ook het strand gelaten zoals het was , want zoals Sieg opmerkt heb ik alle onzuiverheden in het minimalisme eigenlijk gelaten om het strandgevoel te blijven houden , ik heb er ook één zonder die persoon (die ik zelf ben )miss moet ik die eens omzetten om te vergelijken . toch ben ik blij dat er zo gedettailleerd wordt gekeken , dat wil zeggen dat het de aandacht even vasthoud bij sommige

              Comment


              • #8
                Re: looking into the light

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                ik denk dat ik miss weet wat e oorzaak is , ik had hier en daar wat regendruppels op mijn lens en met correctie penseel verwijderd , het kan bijna niet anders zijn want verder is er niets aangedaan ,buiten de normale aanpassingen ,ik heb ook het strand gelaten zoals het was , want zoals Sieg opmerkt heb ik alle onzuiverheden in het minimalisme eigenlijk gelaten om het strandgevoel te blijven houden , ik heb er ook één zonder die persoon (die ik zelf ben )miss moet ik die eens omzetten om te vergelijken . toch ben ik blij dat er zo gedettailleerd wordt gekeken , dat wil zeggen dat het de aandacht even vasthoud bij sommige
                Bedankt voor de toelichting Patrick !
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: looking into the light

                  Ik vind deze foto te moeilijk om te beoordelen. Wanneer ik hem opende vond ik hem heel knap (eerste indruk) en een minuut later helemaal niet meer. Ik kan bij mezelf niet achterhalen waarom ik er dat vreemd gevoel bij heb.
                  Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                  www.pixeldude.be
                  www.flickr.com/photos/139672558@N07

                  Comment


                  • #10
                    Re: looking into the light

                    Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
                    Ik vind deze foto te moeilijk om te beoordelen. Wanneer ik hem opende vond ik hem heel knap (eerste indruk) en een minuut later helemaal niet meer. Ik kan bij mezelf niet achterhalen waarom ik er dat vreemd gevoel bij heb.
                    toch al blij dat je tenminste de moeite doet om iets te schrijven ,waarvoor dank

                    Comment


                    • #11
                      Re: looking into the light

                      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      toch al blij dat je tenminste de moeite doet om iets te schrijven ,waarvoor dank
                      Niks anders dan 'lof' voor je antwoord. Het gaat hier naar mijn mening te vaak in de richting 'knap, goed' door enkelingen, waardoor anderen ook met een 'formidabel' antwoorden om niet uit de toon te vallen en minder vrees te moeten koesteren voor een minus op hun foto's. Misschien is mijn conclusie compleet verkeerd, maar zo voel ik het vaak aan.
                      Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
                      www.pixeldude.be
                      www.flickr.com/photos/139672558@N07

                      Comment


                      • #12
                        Re: looking into the light

                        prachtige plaat
                        Peter
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: looking into the light

                          Alles is reeds geschreven....ik vind hem persoonlijk heel mooi en zou er niks aan veranderen....alhoewel de een foto zonder jezelf erop patrick is mss nog wel sterker..

                          Groetjes
                          Freddy
                          https://fredor2.wixsite.com/my-site

                          Comment

                          Working...
                          X