Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diverse flitsers & triggers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] Diverse flitsers & triggers

    Dag allen,

    Ik verkoop volgende reportageflitsers en radio triggers, omdat ik nog bijna uitsluitend mijn ELB400 gebruik.

    • Lumopro LP180R - 150€: Deze flits is in nieuwstaat en amper gebruikt. Compleet met draagtas en accessoires. Compatibel met Phottix Odin & Strato triggers. Meer info op de LumoPro website. Zack Arias is fan van deze flits!
    • Phottix Odin II TTL flash trigger transmitter Nikon - 100€ In nieuwstaat verkerende trigger voor Nikon cameras. Inclusief draagtasje. Meer info op de Phottix website.
    • Phottix Odin II TTL flash trigger receiver for Nikon - 80€ In nieuwstaat verkerende receiver voor Nikon cameras. Inclusief draagtasje. Meer info op de Phottix website.


    Bovenstaande mag weg als set voor 300€

    • Cactus RF60X - VERKOCHT: Radiogestuurde flits in nieuwstaat. Werkt perfect samen met de Cactus triggers voor off-camera TTL. Meer info op de cactus website.
    • Set van 2 Cactus Wireless Flash Transceiver V6 II - VERKOCHT: Set van 2 radio triggers. Momenteel eentje met de X-TTL firmware voor Fuji, de andere met de firmware voor Nikon. De firmware is echter zeer eenvoudig aan te passen aan de gewenste versie met de software te vinden op de cactus website. Wat kan je bijvoorbeeld met deze set? Een Nikon flitser off-camera gebruiken met een Fuji camera. Een Canon flitser off-camera gebruiken met een Nikon camera ... Meer info over de mogelijkheden kan je hier lezen.


    Voor meer info mag u mij altijd contacteren. Ophalen in Denderleeuw.

    Groeten!

    Jan
    Last edited by jeanke320; 11 september 2018, 11:34.
Working...
X