Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grijze lucht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Grijze lucht

    [IMG]Grijze lucht by Eddy Meulemans, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Grijze lucht

    Een betere titel kon je niet bedenken ? Landschappelijk informatieve zachte aangename foto.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Grijze lucht

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Een betere titel kon je niet bedenken ? Landschappelijk informatieve zachte aangename foto.
      Een titel wijst naar dat wat iemand heeft geïnteresseerd bij het nemen van de foto. Hier de grijze lucht (die inderdaad duidelijk aanwezig is). Door de titel te lezen gingen mijn ogen ook direct naar die lucht.
      M.a.w. ik vind de titel helemaal niet verkeerd.
      De foto zelf vind ik niet zo spectaculair.
      Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
      www.pixeldude.be
      www.flickr.com/photos/139672558@N07

      Comment


      • #4
        Re: Grijze lucht

        Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
        Een titel wijst naar dat wat iemand heeft geïnteresseerd bij het nemen van de foto. Hier de grijze lucht (die inderdaad duidelijk aanwezig is). Door de titel te lezen gingen mijn ogen ook direct naar die lucht.
        M.a.w. ik vind de titel helemaal niet verkeerd.
        De foto zelf vind ik niet zo spectaculair.
        Een titel zou dat moeten zijn inderdaad, maar is niet altijd zo. Ten tweede : Ik schrijf toch nergens dat de titel "verkeerd" is ? Deze is louter ludiek bedoeld en zouden we het niet beter bij de foto houden i.p.v. ons te richten reacties. Voor alle zekerheid is mijn schrijven goed bedoeld hoor !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Grijze lucht

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Een titel zou dat moeten zijn inderdaad, maar is niet altijd zo. Ten tweede : Ik schrijf toch nergens dat de titel "verkeerd" is ? Deze is louter ludiek bedoeld en zouden we het niet beter bij de foto houden i.p.v. ons te richten reacties. Voor alle zekerheid is mijn schrijven goed bedoeld hoor !
          begrepen
          Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
          www.pixeldude.be
          www.flickr.com/photos/139672558@N07

          Comment

          Working...
          X