Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onderwater camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onderwater camera

    Hallo,

    Wij gaan volgend jaar naar Maleisie en willen daar zeker ook gaan snorkelen. Gezien de mooie onderwaternatuur daar wil ik daar zeker een wat foto's van maken. Op mijn zoektocht naar een goede onderwatercamera waar je boven water ook nog wat aan hebt kom ik eigenlijk uit op de twee toestellen, Olympus Stylus Tough TG-5 en de Nikon Coolpix W300. Ik stel niet zoveel eisen aan de camera, behalve waterproof tot een redelijke afstand, maar wel aan de kwaliteit van de foto.

    Ik heb geen ervaring met actios cams maar als ik zo op internet lees denk ik dat bovenstaande camera betere kwaliteit foto's opleveren. We gaan niet duiken dus een onderwaterbehuizing voor mijn bestaande spiegelreflex vind ik een te kostbare investering en ook niet het lef om met de DSLR onder water te gaan ;-)

    Zien jullie dit ook zo of mis ik nog een bepaald keuze van toestel of mogelijkheid?

    grt
    Rob

  • #2
    Kijk misschien ook eens naar de PANASONIC LUMIX DC-FT7

    Robuuste onderwatercamera waarmee je duikt tot 31 meter ✓Compact & licht ✓Elektronische zoeker ✓4K Video & 4K Photo ✓Alle reviews!
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X