Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The valley of river Coe II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] The valley of river Coe II

    Omdat het er zo onnoemelijk mooi is, nog maar een van bijna dezelfde plaats.
    Waarmee duidelijk is dat na een paar luttele stappen, er gelijk weer ander moois te zien is.



    Alvast bedankt voor de belangstelling.
    Vol beeld na de 2e klik.
    (en F11)

















    .
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: The valley of river Coe II

    Mooi landschap, mooie natuur. Waarschijnlijk een idyllische plaats om op verlof te gaan. Het is echter heel moeilijk om die persoonlijke gewaarwording op foto vast te leggen en naar mijn smaak is dat hier ook niet echt gelukt. Prachtig, maar één van de velen.
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

    Comment


    • #3
      Re: The valley of river Coe II

      desolaat landschap wordt mooi aangevuld door de dreigende bewolking.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: The valley of river Coe II

        indrukwekkend landschap in een mooie compo geplaatst
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: The valley of river Coe II

          Prachtig Johan, je doet m'n verlangen om ook eens daar te staan alleen maar toenemen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: The valley of river Coe II

            Lijkt me inderdaad een mooie plek waar je niet weet wat eerst schieten. Mooi!
            Amateur fotograaf,
            lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

            Comment


            • #7
              Re: The valley of river Coe II

              Zeer knappe foto van een prachtige brok natuur !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: The valley of river Coe II

                Altijd fijn dat je grote versie er bij plaatst. Een Must om die te openen en te bekijken. Als ik mij niet vergis een iets hardere afwerking dan van jou gebruikelijk is?
                Wel helemaal mijn smaak
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: The valley of river Coe II

                  Bijzonder landschap, goed vastgelegd.
                  De compo is mooi, de rivier - goed vanuit de hoek vertrokken - leidt mooi de diepte in .

                  Maar - hoe geslaagd deze opname ook is - als ik deze naast de vorige foto uit 'The valley' bekijk dan kan deze de indruk van het landschap uitgaande van de vorige plaat toch niet evenaren.
                  Op een of andere manier trekken de subtielere compo, de grauwere tinten en de uitsnede van de vorige mij meer aan.

                  Mvg.,
                  Smets84.

                  Comment


                  • #10
                    Re: The valley of river Coe II

                    Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
                    Bijzonder landschap, goed vastgelegd.
                    De compo is mooi, de rivier - goed vanuit de hoek vertrokken - leidt mooi de diepte in .

                    Maar - hoe geslaagd deze opname ook is - als ik deze naast de vorige foto uit 'The valley' bekijk dan kan deze de indruk van het landschap uitgaande van de vorige plaat toch niet evenaren.
                    Op een of andere manier trekken de subtielere compo, de grauwere tinten en de uitsnede van de vorige mij meer aan.

                    Mvg.,
                    Smets84.
                    Ik volg hier
                    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                    Groeten
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Re: The valley of river Coe II

                      Naar aanleiding van bovenstaande reacties toch ook maar even vergeleken, en inderdaad de vorige is voor mij dan ook wel de beste, de compo kijkt vooral veel lekkerder weg.
                      Maar zeker nog steeds een hele mooie van deze pracht locatie..
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: The valley of river Coe II

                        Allen bedankt voor de reacties. Er komt waarschijnlijk nog een 3e. Nog meer keuze-stress.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment

                        Working...
                        X