Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedkope fotozaak in Duitsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goedkope fotozaak in Duitsland

    Top-foto kennen we nu wel, maar nu heb ik gehoord dat er in Aachen ook nog 1tje zit die vergelijkbaar fotomateriaal verkoopt.
    Wie heeft dat adres en evt. een telfoonnummer?
    Ga je op stap... vergeet nooit je camera.
    Meer foto's in onze gallery >>

  • #2
    Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

    in Aachen is er inderdaad ook eentje, hieronder het adres



    AC vind ik gemakkelijk, je kan er bestellen onder rembours, via UPS, binnen een paar dagen is je bestelling aan huis geleverd.

    Een beetje verder in Duitsland in Dusseldorf is er ook nog eentje



    Foto Koch, ook een uitgebreide keuze.
    Sony A7III & Sony A7 RIII
    Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

    Comment


    • #3
      Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

      Bij Top-foto is de koffie lekker en de service is super, bovendien is het maar een paar kilometer verder dan Aachen

      Groeten,

      Richard
      Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

      Comment


      • #4
        Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

        Heb bij Ac-Foto mijne 10D onlangs gehaald.
        Zeer interessante prijs.
        Enkel een telefoontje gepleegd om te kijken of die voorradig was, en effe snel gaan halen met de wagen.
        Zeer vriendelijk !!!
        En stukken "minder duur" dan bij ons.
        Kijk ook eens bij Corné, heeft ook zeer scherpe prijzen !

        Groeten.
        Yvan
        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

        Comment


        • #5
          Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

          Oorspronkelijk geplaatst door smetse
          in Aachen is er inderdaad ook eentje, hieronder het adres



          AC vind ik gemakkelijk, je kan er bestellen onder rembours, via UPS, binnen een paar dagen is je bestelling aan huis geleverd.

          Een beetje verder in Duitsland in Dusseldorf is er ook nog eentje



          Foto Koch, ook een uitgebreide keuze.
          Topfoto is wel de goedkoopste: bvb de Nikon Coolpix 8700 staat bij Topfoto aan 663,50 EUR, bij AC aan 880,00 en bij Fotokoch aan 699,00.

          Comment


          • #6
            Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

            Ik vraag me af wat jullie daar zo goedkoop aan vinden. Bij ons bij de 70tohandelaar betaald je bvb voor de Nikon D70 kit € 1350.00 en voor
            de body zonder lens € 300.00 minder.
            En ik heb zo wie zo een nederlandstalige handleiding en bij eventuele panne
            hoef ik niet naar Aachen of dergelijke te rijden.

            Comment


            • #7
              Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

              Oorspronkelijk geplaatst door DEAN
              Ik vraag me af wat jullie daar zo goedkoop aan vinden. Bij ons bij de 70tohandelaar betaald je bvb voor de Nikon D70 kit € 1350.00 en voor
              de body zonder lens € 300.00 minder.
              En ik heb zo wie zo een nederlandstalige handleiding en bij eventuele panne
              hoef ik niet naar Aachen of dergelijke te rijden.
              Op de D70 is het prijsverschil inderdaad klein

              Comment


              • #8
                Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

                Oorspronkelijk geplaatst door DEAN
                Ik vraag me af wat jullie daar zo goedkoop aan vinden. Bij ons bij de 70tohandelaar betaald je bvb voor de Nikon D70 kit € 1350.00 en voor
                de body zonder lens € 300.00 minder.
                En ik heb zo wie zo een nederlandstalige handleiding en bij eventuele panne
                hoef ik niet naar Aachen of dergelijke te rijden.
                Op die spullen zit Europese of zelfs internationale garantie... Je hoeft dus niet naar Duitsland in geval van problemen...

                MAAR: je moet eigenlijk aankoop per aankoop bekijken. Sommige stukken kosten hier evenveel als in het buitenland, bij andere is het verschil interessant genoeg om wel naar D of NL te rijden... En dan zit er nog eens verschil per merk ook tussen...
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9
                  Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

                  Ik weet niet wat jullie een klein prijsverschil noemen maar in Duren kost een D70 + Kitlens 1200 Eur, bij Topcamera.be is dit 1400 Eur -> verschil 200 Eur
                  Dit is toch nog altijd 8000 oude BEF.
                  Voor enkel de body is het verschil kleiner : 980 Eur versus 1100 -> 120 Eur.

                  Beide zijn echte winkels, je kan er dus langs gaan, de dingen vast nemen en raad vragen. Dus geen appelen en peren.

                  Je mag natuurlijk wel niet vergeten je verplaatsingskosten of portkosten tellen.

                  Iedereen moet voor zichzelf uitmaken hoeveel de kortbij huis service mag kosten.

                  Mijn twee 0.02 Eur
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

                  Comment


                  • #10
                    Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

                    Ik ga me er nu niet moe aan maken om alles te bewijzen, maar voor Canon-lenzen ben je meestal beter af bij Corné of AC-foto ( dat kan wisselen ) dan bij Top-foto.

                    Voor sommige toestellen of body's daarentegen is Top-foto dan weer de goedkoopste.

                    Kwestie van binnen deze top-3 eens te gaan vergelijken.
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mar©
                      Ik ga me er nu niet moe aan maken om alles te bewijzen, maar voor Canon-lenzen ben je meestal beter af bij Corné of AC-foto ( dat kan wisselen ) dan bij Top-foto.

                      Voor sommige toestellen of body's daarentegen is Top-foto dan weer de goedkoopste.

                      Kwestie van binnen deze top-3 eens te gaan vergelijken.
                      Ik weet niet hoe het zit voor de canon-lenzen, maar met wat geluk heeft foto Konijnenberg ook een zeer scherpe prijs... Ook zeker de moeite waard om is kijkje te gaan nemen... Natuurlijk zitten we dan wel niet meer in Duitsland...
                      https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

                      Comment


                      • #12
                        Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

                        De D70 kit/AF-G 28-80mm kost bij Topvision maar 1037 euronen.

                        De Nikon Coolpix 8700 daarentegen is dan weer een stuk duurder.
                        Kwestie van ogen open houden en goed vergelijken denk ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

                          Oorspronkelijk geplaatst door smetse
                          in Aachen is er inderdaad ook eentje, hieronder het adres



                          AC vind ik gemakkelijk, je kan er bestellen onder rembours, via UPS, binnen een paar dagen is je bestelling aan huis geleverd.

                          Een beetje verder in Duitsland in Dusseldorf is er ook nog eentje



                          Foto Koch, ook een uitgebreide keuze.
                          Hartelijk dank, Die Ac heb ik gebeld en ze hebben goede voorwaarde.
                          Soms is Top goedkoper en soms AC.. Ik denk dat je het moment van inkoop moet afwachten.
                          Ze houden ekaar vast goed in de gaten.
                          Ga je op stap... vergeet nooit je camera.
                          Meer foto's in onze gallery >>

                          Comment


                          • #14
                            Re: Goedkope fotozaak in Duitsland

                            Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
                            Op die spullen zit Europese of zelfs internationale garantie... Je hoeft dus niet naar Duitsland in geval van problemen...

                            MAAR: je moet eigenlijk aankoop per aankoop bekijken. Sommige stukken kosten hier evenveel als in het buitenland, bij andere is het verschil interessant genoeg om wel naar D of NL te rijden... En dan zit er nog eens verschil per merk ook tussen...
                            Ik hoor graag je antwoord qua Europese en internationale garantie, doch dan heb ik een vraagje: "Waar ga je je toestel inleveren ?"

                            Comment

                            Working...
                            X