Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op de rand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] op de rand

    dank voor het kijken

  • #2
    Re: op de rand

    Gedurfde compositie met dat reepje lucht, is wel effe wennen
    De personen erbij geven wel een referentie van de grote weer

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: op de rand

      Beetje moeilijke foto want komt pas tot zijn recht als die beeldvullend bekeken wordt
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: op de rand

        Gedurfd qua compositie, maar ik kan dit wel appreciëren. De opwaartse lijnen in de helling leiden mooi naar de personen toe. Knap
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: op de rand

          Op zijn minst absoluut speciaal te noemen, grafisch wel een pracht foto..
          Als het er nog inzit zou ik toch tikkeltje meer lucht willen zien, vind het nu wat benauwend boven de mensen rechtbovenin.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: op de rand

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Op zijn minst absoluut speciaal te noemen, grafisch wel een pracht foto..
            Als het er nog inzit zou ik toch tikkeltje meer lucht willen zien, vind het nu wat benauwend boven de mensen rechtbovenin.
            dat zit er jammer genoeg niet in Jos , hij is niet bijgesneden , maar miss heb je wel een beetje gelijk

            Comment


            • #7
              Re: op de rand

              Denkt dat deze foto beter tot zijn recht komt in het groot aan de muur ipv op onze gsm of pc.

              Comment


              • #8
                Re: op de rand

                Kan zeker de voorgaande reacties volgen. Ik denk dat vooral dat wij niet naast je stonden, een grote rol speelt.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: op de rand

                  Dit is zo een van die speciale foto's die er mij met mijn neus op drukken dat IJsland gans anders is dan dat ik mij voorstelde daarom vind ik die eigenlijk beter dan de beelden die we regelmatig zien !
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: op de rand

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Kan zeker de voorgaande reacties volgen. Ik denk dat vooral dat wij niet naast je stonden, een grote rol speelt.
                    dat zal zeker en vast een rol spelen Johan , hier tracht ik de grootsheid en de kracht van de natuur te benadrukken tov van ons nietig mens zijn ,daarvoor werden hier bewust de compositieregeltjes doorbroken
                    dank voor de fijne reacties

                    Comment


                    • #11
                      Re: op de rand

                      ondanks dat de foto niet echt mijn aandacht kan vasthouden,
                      heb je de nietigheid groots verbeeld!
                      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                      Comment


                      • #12
                        Re: op de rand

                        Persoonlijk had ik er een panoramafoto van gemaakt waarbij je vooral onderaan er een groot stuk afdoet en een heel klein stukje erboven bij. De aandacht wordt dan evenwichtiger verdeeld en het doet niets af aan de grootsheid van de heuvel.
                        Ben ook wel benieuwd naar de kleuren van deze heuvel.
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

                        Comment


                        • #13
                          Re: op de rand

                          Speciaal van compo en dat maakt het beeld zeer origineel.

                          Mooi voorbeeld van hoe kleine elementen soms een enorme impact op het geheel kunnen hebben. Dit omdat ik de nietige mensen als cruciaal beschouw om deze opname qua compo en verhaal te laten slagen. In één oogwenk weet je dan ook wat de opzet van deze opname is.

                          Mvg.,
                          Smets84.

                          Comment


                          • #14
                            Re: op de rand

                            Formidabel - knap !
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment

                            Working...
                            X