Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerkje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kerkje

    [IMG]Kerkje by Eddy Meulemans, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Kerkje

    De compositie komt een beetje rommelig over. Een ander standpunt had waarschijnlijk een mooier foto opgeleverd
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Kerkje

      Mooi de elementen in een vierkante presentatie geplaatst. Sfeer oké. Heb je bang om iets groter te presenteren ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Kerkje

        Spijtig dat je deze zo klein gepost hebt maar na doorklikken toch een normale versie te zien, dus waarschijnlijk verkeerde code gebruikt
        De compo heb je heel mooi gekozen en je standpunt heel goed uitgezocht zodat de toren net onder die gebogen tak valt, knap gedaan

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Kerkje

          Mooi doorkijkje zo onder die olijfboom
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Kerkje

            Mooie foto van dit bescheiden kerkje. Goed gekozen standpunt, precies zoals je dit al wandelend kunt tegenkomen
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Kerkje

              Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
              De compositie komt een beetje rommelig over. Een ander standpunt had waarschijnlijk een mooier foto opgeleverd
              Ik vind deze compositie juist goed: de boom beschermt het kerkje. Wel heb ik de indruk dat de toren een ietsje pietsje naar links helt, maar dat is echt minimaal. Waarom een kader?
              Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
              www.pixeldude.be
              www.flickr.com/photos/139672558@N07

              Comment


              • #8
                Re: Kerkje

                Voor mij een zeer verzorgde compositie, toren mooi ingekaderd door de tak waardoor je een relatie krijgt tss de elementen in je foto.

                Comment


                • #9
                  Re: Kerkje

                  [Heb je bang om iets groter te presenteren ?
                  Helemaal niet. Foutje van mij.
                  Waarom een kader?
                  Dat heb ik mij ook al dikwijls afgevraagd, maar ik ben er al een tijd consequent in. Ik vind, als je al die moeite doet om een topfoto te maken dat die het verdient om "ingekaderd" te worden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kerkje

                    Het is vooral de uitsnede die de compo goed tot zijn recht laat komen.
                    Mooi natuurlijk kader in die compositie waarin je alle elementen goed weten te gebruiken hebt.

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kerkje

                      Zeer mooie compo en je hebt je standplaats goed uitgekiend !
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kerkje

                        mooi gecomponeerd
                        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kerkje

                          Het kerkje hel mooi onder de boog van de tak geplaatst.
                          Ook te zien op de "doorklikker" is dat er in de voorgrond wat detail mist.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment

                          Working...
                          X