Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Je eigen berichten in het forum selecteren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Je eigen berichten in het forum selecteren

    Welke filter plaats ik om alleen die berichten in het forum te zien waar ik op geabonneerd ben. En hoe doe je dat dan?
    Ik heb gezocht maar niks gevonden.
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

  • #2
    Re: Je eigen berichten in het forum selecteren

    Als je je eigen naam opzoekt via de "ledenlijst" of kortweg in je eigen post op je eigen naam klikt, kan je via "profiel" je eigen gestarte discussies zien alsook oa. die waarop je bent geabonneerd.

    Comment


    • #3
      Re: Je eigen berichten in het forum selecteren

      Klikken op je naam geeft dit (en klikken op forumberichten geeft al je berichten - uiteraard ben je op die berichten geabonneerd)


      Klikken op je naam en kiezen voor "Bekijk Profiel" geeft je de kans om via "Zoek recent gestarte discussies" die topics te zien die jij gestart bent (en daar ben je eveneens op geabonneerd):


      Als Mod zie ik in jouw profiel dat je zelfs emails ontvangt van de topics waarop je geabonneerd bent. Dat kun jij zelf aanpassen. Van elke 'beweging' een email zien zou voor mij veel te veel zijn!
      Last edited by LesC; 9 augustus 2018, 18:21.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Je eigen berichten in het forum selecteren

        Waarom het moeilijk maken als het makkelijk kan
        In het menu 'Directe Links' staat alles wat je nodig hebt.



        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Je eigen berichten in het forum selecteren

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Waarom het moeilijk maken als het makkelijk kan
          In het menu 'Directe Links' staat alles wat je nodig hebt.



          Dis is em!! Bedankt.
          Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
          www.pixeldude.be
          www.flickr.com/photos/139672558@N07

          Comment

          Working...
          X