Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk weer eens wat mist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Eindelijk weer eens wat mist

    Blij weer eens ochtendnevel te zien na al die warme zomerochtenden afgelopen weken.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Eindelijk weer eens wat mist

    Een beetje mist en onmiddellijk bakken sfeer. Ik ruik al bijna de herfst, maar ze mag nog even wegblijven
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Eindelijk weer eens wat mist

      Toffe herfstfoto midden in de zomer.
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Re: Eindelijk weer eens wat mist

        Fijn beeld met de warmte.
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: Eindelijk weer eens wat mist

          Mooi beeld .
          Beperkt kleurenpalet maar toch kleurrijk op de voorgrond en zachtheid in de diepte.
          En al gaat het hier om karig gordijn van mist, het geeft het geheel direct zoveel sfeer mee.

          P.S. Die berken ginds staan er nog fris en groen bij. Hier bij ons zie ik vaak berken waar alle bladeren reeds volledig verkleurd en verdord zijn en eventueel zelfs al gevallen. De ene berk is de andere niet maar de laatste twee weken begint het her en der schrijnend te worden. Vooral de berk en de linde lijden het hardst onder de droogte.

          Mvg.,
          Smets84.

          Comment


          • #6
            Re: Eindelijk weer eens wat mist

            Prachtige zachte sfeer en een heerlijk kleurpalet.
            Ook je oog voor detail laat je zien omdat de mooi roodbruine tak een rolletje mee mocht spelen.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Eindelijk weer eens wat mist

              Mooie sfeerfoto.
              Qua kleuren (groen vs oranje/geel) ook mooi in evenwicht met de zw boomstamman die het allemaal wat plaatsen.

              Comment


              • #8
                Re: Eindelijk weer eens wat mist

                Prachtig sfeertje Jos, een opname die me onmiddellijk doet denken aan een bekende fotograaf met een heel apart taaltje

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Eindelijk weer eens wat mist

                  Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
                  Mooie sfeerfoto.
                  Qua kleuren (groen vs oranje/geel) ook mooi in evenwicht met de zw boomstamman die het allemaal wat plaatsen.
                  Ook mijn mening..
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eindelijk weer eens wat mist

                    Inzake kleurenpallet zeker een voltreffer en de mist zorgt voor de sfeer. Hier nog geen mist gemerkt en ben toch al dikwijls een vroege wandeling gaan maken (voor de gezondheid). Goede foto Jos.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eindelijk weer eens wat mist

                      Prachtige frisse kleuren. Echt mooi!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eindelijk weer eens wat mist

                        Erg mooi Jos, dat moet genieten geweest zijn.
                        Ik zou dergelijk sfeertje ook nog eens willen opsnuiven deze zomer
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eindelijk weer eens wat mist

                          Bedankt allen weer voo de vele fijne reacties..

                          Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
                          P.S. Die berken ginds staan er nog fris en groen bij. Hier bij ons zie ik vaak berken waar alle bladeren reeds volledig verkleurd en verdord zijn en eventueel zelfs al gevallen. De ene berk is de andere niet maar de laatste twee weken begint het her en der schrijnend te worden. Vooral de berk en de linde lijden het hardst onder de droogte.
                          Hier staan vele bomen er ook echt schrijnend bij hoor, maar deze staan aan de rand van een ven waar nog wel klein beetje water in staat, deze staan dus nog met de voeten redelijk vochtig.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Prachtig sfeertje Jos, een opname die me onmiddellijk doet denken aan een bekende fotograaf met een heel apart taaltje
                          Zit al 2 dagen te denken Sieg.., maar dat kunnen er best wel wat zijn, denk wel een groot compliment dan..
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eindelijk weer eens wat mist

                            Super mooi stilleven.
                            Toppertje.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eindelijk weer eens wat mist

                              Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                              Zit al 2 dagen te denken Sieg.., maar dat kunnen er best wel wat zijn, denk wel een groot compliment dan..
                              Was zeker als compliment bedoelt Jos, ik had het over Simon Baxter trouwens

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X