Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Door alles heen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Door alles heen

    Waar de woeste natuur zich moeilijk kan bedwingen dat is IJsland.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Door alles heen

    Heftig en sterk beeld. De aarde braakt water..! Een bankje om het eens rustig te bekijken of is het een hekje?
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Door alles heen

      interessante foto. Je oogt dwaalt wat rond om tenslotte rust te vinden in het kolkende water. De zon achter de wolken maakt het beeld wat mysterieus. Mooi!
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Door alles heen

        Een robuust en sterk beeld, wat anders en realistischer dan dat ik gewoon van je ben maar zeker niet slechter
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Door alles heen

          Woest is een understatement
          jammer dat je het geluid er niet bijgezet hebt ...
          knap !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Door alles heen

            Mooi en woest. Door het zompige weer, zijn de donkere rotsen mooi doorgetekend.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Door alles heen

              Ahhh, IJsland !! zou op de bucketlist van elke fotograaf moeten staan en met stip.
              Je hebt in dit beeld verschillende motivaties hiervoor samengebracht : het woeste donderende water, omgeven door de massieve lava die als het ware nog ligt af te koelen en tenslotte de mistige achtergrond die het geheel een onwerkelijk kader bezorgt.

              Bijna had ik daar de geringe menselijke aanwezigheid aan toegevoegd, maar dat blijkt de laatste jaren niet meer het geval naar ik hoorde.
              Last edited by CMM; 8 augustus 2018, 17:04.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

              Comment


              • #8
                Re: Door alles heen

                Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                Heftig en sterk beeld. De aarde braakt water..! Een bankje om het eens rustig te bekijken of is het een hekje?
                Het is naar mijn gevoel een rest van een afspanning, moeilijk vanuit dit standpunt te verduidelijken. Het was daar wel nat en glad, camera beschutten.
                Dank allemaal voor de commentaren. En ja Kurt, ik maak en vertoon mijn foto's zoals ze mij het meest voldoen en dat gaat steeds over verschillende exemplaren, zo kan het zijn dat je verandering kan zien in stijl in bepaalde foto's vooral in kleur.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Door alles heen

                  Prachtig stukje van het machtige Ijsland hier weergegeven...Vooral heel mooi het kleurige ijzige water door het desolate landschap hier..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Door alles heen

                    Mooi de actie van dat water vastgelegd in een een roerloos landschap. De egaal grijze lucht op de achtergrond is dan ook in overeenstemming met dat landschap.

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Door alles heen

                      Geslaagde compositie met stevige contrasten benadrukt door de mistige lucht.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Door alles heen

                        Heel knap beeld. Ik bleef er even naar kijken om het beeld te volgen. Echt super

                        Comment

                        Working...
                        X