Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pasweg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Pasweg

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Pasweg

    knappe compo Raymond
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Pasweg

      Prachtig overdachte compo. De grijze wolken vallen een beetje op t.o.v. de fraaie contrastrijke voorgrond.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Pasweg

        Naar mijn smaak en goesting 'te' hard, 'te' contrastrijk. Er zit volgens mij veel meer in deze foto dan hier gebracht. Qua compositie: chapeau.
        Dat is slechts mijn mening als 65 jarige die nu amper 3 jaar actief aan fotografie doe.
        Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
        www.pixeldude.be
        www.flickr.com/photos/139672558@N07

        Comment


        • #5
          Re: Pasweg

          Iedereen al bedankt en de contrasten zijn uiteraard een persoonlijke keuze, heb daar meestal een boontje voor zeker in zwart-wit (vroeger en nu nog).
          EVEN DIT : Bij deze moet ik iets verduidelijken verwijzend naar mijn mededeling om te stoppen (zie "kalme zee). Na 17 jaar wordt ik opnieuw geconfronteerd met kanker en ditmaal in de rode zone met 9 op 10 als quotatie. Allerlei onderzoeken al doorlopen en een operatie plus behandeling zal het vervolg zijn. Ondertussen doet mijn lichaam overal pijn en wordt beperkt in bewegingen - zelfs zittend en liggend - zodat fotografie moeilijk wordt en besloten heb geen materialen meer mee te sleuren en foto's plaatsen drastisch te beperken. Maar jullie respons was groots, aanmoedigend en heeft me opnieuw aangezet om toch te blijven deelnemen zolang het zal kunnen. Mijn verzamelbox is goed gevuld met foto's die nog nooit vertoond werden en een paar voorbereidingen op projecten en thema's. Dus, dit is de reden dat je mij opnieuw tegenkomt, soms heel actief en soms afwezig wegens omstandigheden. Hopende op jullie begrip en nogmaals oprechte dank voor jullie steun en schrijven gaan we dit hoofdstuk afsluiten en ons richten op dàt waarvoor we hier deelnemen !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Pasweg

            Mooie compo !
            Zelf zou ik hem ook iets minder contrastrijk afwerken in dit geval !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Pasweg

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Iedereen al bedankt en de contrasten zijn uiteraard een persoonlijke keuze, heb daar meestal een boontje voor zeker in zwart-wit (vroeger en nu nog).
              EVEN DIT : Bij deze moet ik iets verduidelijken verwijzend naar mijn mededeling om te stoppen (zie "kalme zee). Na 17 jaar wordt ik opnieuw geconfronteerd met kanker en ditmaal in de rode zone met 9 op 10 als quotatie. Allerlei onderzoeken al doorlopen en een operatie plus behandeling zal het vervolg zijn. Ondertussen doet mijn lichaam overal pijn en wordt beperkt in bewegingen - zelfs zittend en liggend - zodat fotografie moeilijk wordt en besloten heb geen materialen meer mee te sleuren en foto's plaatsen drastisch te beperken. Maar jullie respons was groots, aanmoedigend en heeft me opnieuw aangezet om toch te blijven deelnemen zolang het zal kunnen. Mijn verzamelbox is goed gevuld met foto's die nog nooit vertoond werden en een paar voorbereidingen op projecten en thema's. Dus, dit is de reden dat je mij opnieuw tegenkomt, soms heel actief en soms afwezig wegens omstandigheden. Hopende op jullie begrip en nogmaals oprechte dank voor jullie steun en schrijven gaan we dit hoofdstuk afsluiten en ons richten op dàt waarvoor we hier deelnemen !
              Je bent héél sterk om je verhaal op deze manier te brengen. Ik ben er zeker van dat je even sterk bent om je zware ziekte te overwinnen. Koester MOED !
              Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
              www.pixeldude.be
              www.flickr.com/photos/139672558@N07

              Comment


              • #8
                Re: Pasweg

                De weg trekt je kordaat in de foto dus imo goede compositie.
                Contrast zit hoog maar dat werkt hier wel.

                Comment

                Working...
                X