Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flow of wind

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Flow of wind



    Flow of wind

    Het leven bestaat uit yin yan, spanning en ontspanning, stilstaan of bewegen, emotioneel of rationeel. Scherp onscherp ? wat is juist? ...

    Dit kan je waarnemen in de natuur op verschillende wijze.

    Laat het beeld voor zich spreken.





    Mvg

    Bert



  • #2
    Re: Flow of wind

    Bert, dit beeld hoort volgens mij eerder thuis in 'abstract'. Ik zie waaiende bomen, zeer mooi ... maar toch mis ik iets. Ik kan me echter wel voorstellen dat je dit als motief voor behangpapier kan verkopen. Maar dan slechts voor één enkele wand in een kamer, wand overal rondom je ... dan zou ik gek worden.
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

    Comment


    • #3
      Re: Flow of wind

      In "abstract" zal deze foto zeker een succes zijn.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Flow of wind

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        In "abstract" zal deze foto zeker een succes zijn.
        is er dan iemand dat dit kan verzetten ? als dit niet de juiste plek is?

        Comment


        • #5
          Re: Flow of wind

          Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
          Bert, dit beeld hoort volgens mij eerder thuis in 'abstract'. Ik zie waaiende bomen, zeer mooi ... maar toch mis ik iets. Ik kan me echter wel voorstellen dat je dit als motief voor behangpapier kan verkopen. Maar dan slechts voor één enkele wand in een kamer, wand overal rondom je ... dan zou ik gek worden.
          Dit is een foto met beweging in en inderdaad zou heel druk zijn moest je daar je muren mee doen. Is dan ook niet de bedoeling.. :-)

          Comment


          • #6
            Re: Flow of wind

            De bomen worden als het ware gewassen door een wervelwind - aparte benadering en één van de vele voorbeelden uit je bijgevoegde tekst (les). Nochtans denk ik dat er meer te halen wordt uit deze foto mits wat bewerking. Ook geprobeerd via kleur ?
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment

            Working...
            X