Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rectangle in square

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rectangle in square

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Rectangle in square

    Eerder abstract dan landschap volgens mij. Omdat het totaalbeeld zo naar symmetrie vraagt vind ik het jammer dat het linkse paaltje wat naar rechts kantelt, maar dat kan je corrigeren.
    Verklaar je tittel eens? Square omdat je foto 1x1 is?
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

    Comment


    • #3
      Re: Rectangle in square

      zou voor mij ook mooi in abstract staan ,maar het is natuurlijk ook een zicht in een landschap ,je kan naar mijn gevoel dus kiezen
      technische mooi uitgevoerd al is er iets wat mij wringt , ik kan het alleen niet goed thuisbrengen , zijn het de verhoudingen ? ik geraak er niet echt aan uit

      Comment


      • #4
        Re: Rectangle in square

        Titels zoeken voor een foto is altijd een crime, maar op deze ben ik best een beetje jaloers. (past schitterend bij de foto)
        Mooi moment ook gekozen voor een Z/W. Midden op de dag, waardoor het hout er heel mooi uit komt, en geen wolkje aan de lucht.
        Wolken zouden dit beeld alleen maar verstoord hebben. Want rust is alles in deze foto. Ook het frame fraai in het frame gezet.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Rectangle in square

          Prachtig beeld !
          Mijn eerste gedacht was "wat doet een schavot nu in zee ?"
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Rectangle in square

            ik sluit me aan bij het commentaar van Johan...

            Groetjes
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment


            • #7
              Re: Rectangle in square

              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Prachtig beeld !
              Mijn eerste gedacht was "wat doet een schavot nu in zee ?"
              Ongeveer dezelfde ludieke opmerking alhoewel ik geen zee zie !
              Vind de opbouw en presentatie met sfeer een knappe foto voornamelijk onder "abstract en stilleven" niet bij "natuur" ook al is de opname in de natuur gerealiseerd. De LE geeft een creatieve invloed welke ik oprecht weet te waarderen, maar dat verkondig ik al lang
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Rectangle in square

                o ja dit wil ik toch nog even apart vermelden dat ik je wil feliciteren met je knappe website
                er is ook nog iets wat ik wil vermelden ,daarbij ook een vraag die ik in chit chat heb gesteld , ik stel nu ook vast dat als ik iemand anders zijn foto bekijk zoals de jouwe nu , ik algemene scherpte mis dit heb ik ook met mijn eigen foto's hier de laatste maanden ,als ik jou foto bekijk op je website is hij wel scherp , een raadsel voor mij

                Comment


                • #9
                  Re: Rectangle in square

                  mooie minimalistische plaat van geometrische vormen en vlakken
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rectangle in square

                    Knappe LE Jos

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rectangle in square

                      Zalige foto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rectangle in square

                        Dankjewel voor alle fijne reacties weer..

                        Oorspronkelijk geplaatst door PixelDude Bekijk bericht
                        Eerder abstract dan landschap volgens mij. Omdat het totaalbeeld zo naar symmetrie vraagt vind ik het jammer dat het linkse paaltje wat naar rechts kantelt, maar dat kan je corrigeren.
                        Verklaar je tittel eens? Square omdat je foto 1x1 is?
                        Inderdaad omdat het een rechthoekig object in een vierkante foto is...Titels het blijft inderdaad zo moeilijk om te verzinnen soms..

                        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        o ja dit wil ik toch nog even apart vermelden dat ik je wil feliciteren met je knappe website
                        er is ook nog iets wat ik wil vermelden ,daarbij ook een vraag die ik in chit chat heb gesteld , ik stel nu ook vast dat als ik iemand anders zijn foto bekijk zoals de jouwe nu , ik algemene scherpte mis dit heb ik ook met mijn eigen foto's hier de laatste maanden ,als ik jou foto bekijk op je website is hij wel scherp , een raadsel voor mij
                        Dankjewel voor dit hele mooie compliment Patrick..
                        Geld absoluut insgelijks, heb je foto's al diverse keren bekeken in je albums voor mooie inspiratie..
                        Betreft de scherpte durf ik niet te zeggen, zou dan in BD moeten zitten??
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rectangle in square

                          Knappe minimalistische LE !

                          Mooi afgewerkt qua omzetting.

                          Mvg.,
                          Smets84.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rectangle in square

                            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                            zou voor mij ook mooi in abstract staan ,maar het is natuurlijk ook een zicht in een landschap ,je kan naar mijn gevoel dus kiezen
                            technische mooi uitgevoerd al is er iets wat mij wringt , ik kan het alleen niet goed thuisbrengen , zijn het de verhoudingen ? ik geraak er niet echt aan uit
                            Ik volg, absoluut een mooie plaat en toch mis ik iets, een bepaald gevoel denk ik...
                            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                            Groeten
                            Kurt

                            Comment


                            • #15
                              Re: Rectangle in square

                              Mooie tonaliteit in zee en lucht al denk ik dat zonder het vignet de horizontale lijnen/gradaties beter zouden geaccentueerd worden.

                              Comment

                              Working...
                              X