Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tml

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tml

    Voor de vierde keer op rij heeft onze jongste zoon mogen deel uitmaken van deze wereldvermaarde en fantastische organisatie . Als DJ en als mede organisator.

    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: Tml

    Ferm !

    Ben je er zelf geweest? Ik ken het alleen van in het tv-journaal.

    Comment


    • #3
      Re: Tml

      Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
      Ferm !

      Ben je er zelf geweest? Ik ken het alleen van in het tv-journaal.
      Ben er zelf niet geweest maar onze andere kinderen uiteraard wel. Was ik enkele jaren jonger geweest dan zou ik er wel een weekendje hebben doorgebracht. Doet een beetje denken aan de Flowerpower beweging van onze zijd. En dit is een Belgisch concept waarop wij fier mogen zijn. Om te feesten zijn wij zeker niet slecht.

      Hij is nog geen Dimitri Vegas & Like Mike, en zal dat ook niet worden. Is ook niet zijn bedoeling maar dit bereiken is toch al heel wat. Van zijn hobby zijn beroep gemaakt. Is trouwens meer en meer bezig met het organiseren van evenementen.

      Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.


      Een komend evenement waar hij aan deelneemt : https://www.facebook.com/theark/vide...7996423596162/

      De moderne manier voor de jeugd om zich een goed te laten gaan...
      Last edited by enero; 1 augustus 2018, 13:59.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Tml

        Dat ziet er allemaal al erg professioneel uit vergeleken met mijn jeugdjaren. Het geld dat in dit circuit ronddraait is ook al van een heel andere orde dan toendertijd. (ik vraag me af hoe de jeugd dat allemaal kan blijven betalen: meerdere festivals, een cruise !, party flights, smartphone etc…).
        Dit terzijde. Maar het moet prettig zijn dat je zoon het gemaakt heeft.

        Brings back old memories to me: in een vroeger leven was ik een tijdje dj in een dancing. Daarnaast, samen met mijn schoonbroer hadden we ook het nodige materiaal om "t-dansants" en trouwfeesten te doen.
        Ik kon redelijk goed de muziek "opbouwen" en de ambiance erin krijgen, puur door muziekkeuze, geen pektalk of gepraat tussendoor. We lieten "businesscards" drukken onder de naam "The Blue Two". (We hadden eerst gekozen voor The Hot Two maar mijn schoonmoeder, voor wie ik veel respect had, vond dat erover. En aangezien ik haar dochter nog moest veroveren... ).

        Comment


        • #5
          Re: Tml

          Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
          Het geld dat in dit circuit ronddraait is ook al van een heel andere orde dan toendertijd. (ik vraag me af hoe de jeugd dat allemaal kan blijven betalen: meerdere festivals, een cruise !, party flights, smartphone etc…).
          Het is allemaal heel duur, maar blijkbaar hebben velen nog geld te veel.
          Als je ziet dat in 2016 op drie dagen er 320.000€ kon geschonken worden aan een goed doel van de verkochte maar niet gebruikte drankbonnetjes.
          En dat is nog maar een fractie van wat er besteed wordt.
          Er zijn natuurlijk ook redelijk wat B2B tickets de deur uitgegaan welke vaak door bedrijven betaald worden, maar dat is dan al wat minder voor de jeugd.
          Anderzijds blijft ook daar 560€ voor één dag toch wel heel veel, Skybox of niet.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Tml

            Eerst en vooral proficiat. Knappe prestatie.

            Tomorrowland is mijn ding niet zo, en spreekt mijn kinderen (20ers) minder aan. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de bezoekers ook geen 20 is, maar eerder 35-40 jaar (en meer), en daar zit wel geld. Mijn kinderen zijn wel al naar Dour en Pukkelpop geweest.
            Sowieso is de jeugd minder bezig met "bezit", maar meer met belevingen. Een reis of een festival vinden ze belangrijker dan bv snel die eerste auto.
            Andere tijden, andere keuzes.

            Comment


            • #7
              Re: Tml

              Zijn eigen festival dit weekend in West Vlaanderen : https://m.facebook.com/cirquemagiquefestival/
              Zit dus niet stil...
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: Tml

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de bezoekers ook geen 20 is, maar eerder 35-40 jaar (en meer), en daar zit wel geld.
                Heel veel ook tussen 20 en 30 hoor.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Tml

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                  Sowieso is de jeugd minder bezig met "bezit", maar meer met belevingen. Een reis of een festival vinden ze belangrijker dan bv snel die eerste auto.
                  Andere tijden, andere keuzes.
                  Niet slecht, want uiteindelijk kan je toch niets meenemen ...op de pelgrimsreis zonder terugkomst...

                  Last edited by Alfa Centauri; 3 augustus 2018, 17:46.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tml

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Niet slecht, want uiteindelijk kan je toch niets meenemen ...op de pelgrimsreis zonder terugkomst...
                    Dat klopt, maar de meesten kopen toch al die bezittingen voor ze op het eindpunt van die reis komen ... ook die dat nu eerst alles spenderen aan belevenissen. [emoji6]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tml

                      Officieel TML filmpje met onze zoon als DJ maar die tevens verantwoordelijk is voor de organisatie en planning met collega's DJ's op het "Age of Love" podium

                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tml

                        Die mannen werken hier blijkbaar ook niet met tweede langsfotografen.

                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment

                        Working...
                        X