Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baai van St. Michel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Baai van St. Michel

    Groeten Andre

  • #2
    Re: Baai van St. Michel

    Heel fraai, al zou ik zelf de voorgrond wat meer accent geven tov de wolkenpartij.
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: Baai van St. Michel

      Heel mooie.
      Al is het blauw wel erg blauw..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Baai van St. Michel

        Als "dia" zou dit een topper zijn en als digifoto vind ik deze ook zeer knap - mooie sfeer.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Baai van St. Michel

          knappe plaat
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Baai van St. Michel

            Mooie foto maar voor mij iets teveel gepolariseerde blauwe lucht zonder wolken linksboven.
            Ik zou hier geen pola filter hebben gebruikt om de textuur van het zand dmv de reflectie beter tot zijn recht te laten komen.

            Comment


            • #7
              Re: Baai van St. Michel

              Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
              Mooie foto maar voor mij iets teveel gepolariseerde blauwe lucht zonder wolken linksboven.
              Ik zou hier geen pola filter hebben gebruikt om de textuur van het zand dmv de reflectie beter tot zijn recht te laten komen.
              Raar dat u spreekt over een polafilter, deze heb ik niet. Toestel enkel wat gekanteld misschien is dat de reden waarom u deze lucht wat blauw vindt.


              grt


              André
              Groeten Andre

              Comment


              • #8
                Re: Baai van St. Michel

                Het blauw link in de lucht voor mij ook ietsjes te blauw, waarschijnlijk als je tikkeltje belichting ophaald en WB wat warmer zet dan is die beter.
                Buiten dat wel heel mooi met het geultje en de mooie wolken, goed gezien..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Baai van St. Michel

                  Wat een schitterende compo. Mooi hoe we via het geultje de foto ingeleid worden en vervolgens naar de rechterbovenhoek worden doorverwezen.
                  Het blauw is inderdaad wat te diep, maar dat kan ook door het gebruik van 10mm komen. Mijn vermoeden baseer ik op de onevenredigheid van het blauw.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Baai van St. Michel

                    Knappe opname .

                    Doordachte compo en de wolken maken het verder af.

                    Mvg.,
                    Smets84.

                    Comment

                    Working...
                    X