Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

La Defense

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] La Defense













    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: La Defense

    knap beeld man .... la defense is het mekka van architectuur voor fotografen ... (toch zeker als je van dat soort architectuur houdt ... ) niet ?
    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

    Comment


    • #3
      Re: La Defense

      mij spreekt hier het contrast aan tussen de twee soorten bebouwing, net alsof het 2 soorten beschavingen zijn, gescheiden door een strookje groen opdat ze mekaar toch niet zouden tegenkomen.
      goed gekozen formaat ten andere.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: La Defense

        mooi - heel veel detail in je opname
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: La Defense

          btw uit welke hoek heb je die dan genomen ... bedoel waar stond je dan wel ? thanks
          [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

          Comment


          • #6
            Re: La Defense

            Deze is gemaakt vanop de Eifel toren. Weet alleen niet meer of het nu het eerste ofwel het tweede verdiep was maar denk het eerste.
            La Defense zelf is inderdaad heel tof om te fotograferen. Ik ben die keer ook van daar verder gewandeld naar de Yves Saint Laurant Foundation (het gebouw dat je ziet met de witte daken in het bos). Ook echt wel de moeite. En dan verder naar La Defense maar toen ik daar aankwam is het de hele tijd blijven miezeren en dat is toch niet ideaal, het minste dat ik de lens wat omhoog richtte had ik druppels op de lens. Post daar ook nog wel enkele beelden van.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment


            • #7
              Re: La Defense

              Knap beeld met veel details!
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: La Defense

                Heb hier een dubbel gevoel: 1. fotografisch: ik sluit me aan bij de rest. Goed weergegeven, veel detail, rustige compo. Misschien zou ik de blauwe zweem nog weghalen, maar dat hangt dan weer af van het resultaat, dat misschien niet beter is. 2. La défense: Hoe hebben ze het klaargespeeld om stuk voor stuk mooie parels van architectuur op zo'n 'koterij-achtige' manier samen te gooien: spuuglelijk ! Heb het gisteren toevallig nog vanuit de lucht gezien in de reportage van de TDF.....gewoon zonder enige vorm van urbanisatie of struktuur….spijtig, het is een gemiste kans.

                Comment

                Working...
                X