Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hintersee of Hinternee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hintersee of Hinternee

    DSC_3288-HDR-4 by lennert trevels, on Flickr

  • #2
    Re: Hintersee of Hinternee

    Overweldigend dit landschap en een top bewerking met veel sfeer. Het beetje begroeiing links dat in je beeld komt zou ik er afsnijden of wegwerken
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Hintersee of Hinternee

      Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
      Overweldigend dit landschap en een top bewerking met veel sfeer. Het beetje begroeiing links dat in je beeld komt zou ik er afsnijden of wegwerken
      Thx, linkse deel had ik al proberen te bewerken maar kreeg het niet mooi weg gewerkt met LR.

      Comment


      • #4
        Re: Hintersee of Hinternee

        Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
        Thx, linkse deel had ik al proberen te bewerken maar kreeg het niet mooi weg gewerkt met LR.
        Met LR is dat inderdaad moeilijk. Ik heb zelf ook geen PS maar gebruik het kleine en goedkopere broertje PSE om dergelijke dingen op te lossen.
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Hintersee of Hinternee

          Prachtige plaats. Een beetje naar rechts zwenken, eerder genoemd punt wegnemen, maar ook wat meer ruimte aan de rots, rechts hebben gegeven.
          De kleuren zouden m.i. van een andere planeet kunnen komen.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Hintersee of Hinternee

            Staat mooi in beeld, wel speciale kleurtjes.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Hintersee of Hinternee

              Mooie compo.

              De kleuren passen wat mij betreft goed bij deze opname. Speciale sfeer.

              Mvg.,
              Smets84.

              Comment

              Working...
              X