Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zandbank

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zandbank

    Bij laag water komen deze droog te liggen anders zijn ze gevaarlijk voor de vaart. Nu vormen ze een onderdeel van het beeldverhaal.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Zandbank

    130 Zielen hebben dit bekeken en zijn 'vergeten' te schrijven. Had dit niet verwacht maar alles kan op deze wereld En nu moet je ook geen moeite meer doen, de 'schipper' vaart rustig verder op zijn fotovaart ook al zullen er geregeld serieuze stops tussenzitten !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Zandbank

      Alles kan, inderdaad. Niet plezant, ik weet het.
      Op zich een goede foto maar geeft mij niet direct een wow gevoel, ik hoop dat dat ook mag gezegd worden.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Zandbank

        En een beeldend bijna journalistiek verhaal is het, mij ligt dat wel. Wat reacties betreft ben ik zelf de laatste tijd wat rustig geweest. De ergenis dat steeds dezelfde mensen reageren (waarvoor dank) maar de velen die gewoon posten en niet de moeite doen om te reageren of slecht één enkele reactie plaatsen speelt me soms parten en dan stop ik zelf even met reageren om nieuwe energie op te doen
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Zandbank

          Fraaie foto Raymond , met een stevig onderwerp, al zijn die zandbanken wel een accuut gevaar voor de schippers.

          Grts
          Maurits

          Comment


          • #6
            Re: Zandbank

            Vind het een mooie Raymond..Idd een beeld die een beetje een verhaald verteld, en de onderwerpen sterk geplaatst..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Zandbank

              prachtige opname Raymond
              Groeten Andre

              Comment


              • #8
                Re: Zandbank

                Opname vanuit een apart standpunt.

                De combinatie van het schip met de zandbank voegt inderdaad een verhalend element toe aan het beeld.

                Mvg.,
                Smets84.

                Comment


                • #9
                  Re: Zandbank

                  knap standpunt
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X