Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Driespad ZW - Lubbeek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Driespad ZW - Lubbeek

    Last edited by Andrevl; 24 juli 2018, 18:17. Reden: Update hooglichten
    Groeten Andre

  • #2
    Re: Driespad ZW - Lubbeek

    André, ik zie erg veel artefacten en een paar serieuze sensor vlekken in de lucht.
    Schaduwen verbrodden de foto nogal vind ik.
    Ook een beetje opletten met verscherpen (is nu op het randje af).
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Driespad ZW - Lubbeek

      Bekijk deze opmerkingen straks even, was me eerlijk gezegd niet opgevallen. De warmte zeker.😎
      Bedankt alvast
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Re: Driespad ZW - Lubbeek

        k zie dat er waarschijnlijk een andere foto staat ,want ik had ze ook al gezien
        deze is al een stuk beter , maar ik vind hem wat nauw ingekaderd ,boom kleeft tegen het kader , iets ruimer zou mooier zijn .
        de lucht vind ik mooi ,maar het licht op het gras is mij te hard ,ik zou daar vooral de hooglichten naar beneden halen

        Comment


        • #5
          Re: Driespad ZW - Lubbeek

          Update geplaatst, hooglichten wat naar beneden gehaald. Inkadering kan ik niet veranderen, origineel is ook zo krap genomen.
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: Driespad ZW - Lubbeek

            als je een update plaatst laat je best de originele staan zo zien de volgers ook waarover het gaat en kan iedereen iets bijleren van elkaar
            het oogt zeker een stuk beter

            Comment


            • #7
              Re: Driespad ZW - Lubbeek

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              als je een update plaatst laat je best de originele staan zo zien de volgers ook waarover het gaat en kan iedereen iets bijleren van elkaar
              ... knip...
              Inderdaad, nu slaat mijn commentaar nergens op, dus ja, graag uw eerste foto terug plaatsen. Dank u.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X