Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De brug van Kanne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De brug van Kanne

    Nog niet helemaal in het donker, en een beetje uitgezoomd zo ben ik mijn reeks begonnen.


    Dankjewel voor het kijken

    Sony alpha 77II_sony 50mm 1.4_tamron 70-300_sony 18-250, sony 70-400 mm

  • #2
    Re: De brug van Kanne

    mag ik daar uit opmaken dat het de bedoeling is om meerdere bruggen op die wijze af te beelden ?
    sfeervol en de brug is inderdaad het centrum van de belangstelling door de verlichting. Persoonlijk zou ik de heuvel en het lover (linksonder) toch graag wat klaarder zien want de bevolking zelf is blijkbaar ook wat zuinig op verlichting in hun huizen.
    Is de rechteronderhoek een balustrade ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: De brug van Kanne

      Als je de grote versie bekijkt zie je nog net voldoende vd voorgrond en imo in lijn met de algehele belichting ... die ik ten andere top vind.

      Comment


      • #4
        Re: De brug van Kanne

        Hele mooie, alle aandacht gaat gelijk aar de mooie brug door de plaatsing in het beeld, en voor mij belichting ook prima..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: De brug van Kanne

          Fijne LE (al is er kennelijk weinig of geen verkeer) met een mooie bruglijn in het beeld.
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment


          • #6
            Re: De brug van Kanne

            Met de andere bedoel ik foto's van dezelfde brug maar meer ingezoomd.
            Als ik linksonder het klaarder maak vind ik persoonlijk dat de sfeer weg is en gaat er minder aandacht naar de brug zelf.
            Rechtsonder is eigenlijk een heuvel waar wij bovenop stonden achter een hek.
            Dankjewel voor het kijken

            Sony alpha 77II_sony 50mm 1.4_tamron 70-300_sony 18-250, sony 70-400 mm

            Comment


            • #7
              Re: De brug van Kanne

              Knap in beeld weten te brengen...en niet direct het gemakkelijkste soort van fotografie me dunkt....

              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: De brug van Kanne

                Prima foto in dit thema.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: De brug van Kanne

                  Mooi beeld.

                  Comment

                  Working...
                  X