Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ramsau 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ramsau 2

    In navolging op vorige commentaren heb ik bij deze edit het huis weg gelaten, ookals heb ik een geheel nieuwe edit gemaakt.
    Jullie weten ondertussen wel al dat ik een nog al specialer kleurenpalet verkies. Op mijn Pc scherm dat inmiddels +10jaar is zie ik de kleuren ookniet zoals ik ze op mijn smarthphone.
    Graag jullie mening/bijdrage over deze edit.

    DSC_3231-2 by lennert trevels, on Flickr

  • #2
    Re: Ramsau 2

    Dit is er voor mij ver overheen, er zit ook een niet plezante kleurzweem over heen.

    Comment


    • #3
      Re: Ramsau 2

      Compositie vind ik beter hier al lijkt hij wat scheef te staan.
      De kleurkeuze is persoonlijk en je moet doen wat jouw visie is. Voor mij is het "roze/paarse" wat te.

      Comment


      • #4
        Re: Ramsau 2

        Ik zou de witbalans eens wat proberen bij te werken, en de foto droppen zodat de kerk niet in 't midden staat. Oogt beter volgens mij.
        Gewoon eens proberen
        " Make RAW Not WAR"
        Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

        Comment


        • #5
          Re: Ramsau 2

          Niet mijn ding; te artificieel; lijkt helemaal niet de werkelijkheid, vermoed ik.
          https://www.julienherremansphotography.com

          Comment


          • #6
            Re: Ramsau 2

            Het lichtspel is onrealistisch, wat langs achteren beschenen wordt kan onmogelijk vooraan oplichten of er moet een lichtscherm aan te pas komen. Al de rest werd al aangetoetst. Je zoekt naar een sfeer en die zit er in, nu nog de afwerking !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Ramsau 2

              knappe plaat - en mooie - beetje surrealistische - bewerking
              Mag zo in het sprookjesboek
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Ramsau 2

                Kwa bewerking is dit ook niet helemaal mijn smaak, maar zeker zo laten als u het mooi vind, buiten dat zie ik wel een hele mooie foto kwa compo en en de lange sluitertijd op het water..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Ramsau 2

                  Het kleurpalet is ook niet aan mij besteed , maar als je dat mooi vind, dan hebben we dat te respecteren.
                  Het formaat zorgt er m.i. voor dat alles dicht bij elkaar lijkt te staan. Ik denk dat een landschapsformaat de foto wat wijdser zal maken.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ramsau 2

                    Heel knap en de kleuren vind ik net top. Houden zo
                    Ik volg Johan wel wat hij zegt ivm landschapsformaat.

                    Comment

                    Working...
                    X