Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ons gesprek niet onderbreken hé

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ons gesprek niet onderbreken hé

    Eentje van een tijdje geleden. Deze week was ik op deze plaats en er waren honderden atlantic puffins maar teveel mensen in de omgeving om ze echt goed dichtbij te krijgen. Daarvoor ben je best alleen zoals bij deze.
    En voor alle duidelijkheid: dit is geen nest (papegaaieduikers nestelen ondergronds).

    two puffins by Raf Strobbe, on Flickr

    Grotere versie mogelijk door op de foto te klikken.

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.

  • #2
    Re: ons gesprek niet onderbreken hé

    Een mooike hoor. Is die uitdrukking niet schattig?
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: ons gesprek niet onderbreken hé

      Ik vind 'm heel mooi met deze diepdonkere kleuren.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: ons gesprek niet onderbreken hé

        Mooi - het blijven fotogenieke beesten
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: ons gesprek niet onderbreken hé

          idd het blijven heel mooie vogels en ook mooi hoe je ze brengt....
          Wel dus een plaats die de fotografen ook al goed kennen en een drukte meebrengt en daar ben ik nu zo echt een voorstander van om me daar ook
          nog eens tss te mengen...ik verkies de rust...

          Groetjes
          Freddy
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: ons gesprek niet onderbreken hé

            Bedankt voor de reacties Evelyn, Dushi, Peter en Freddy.
            @freddy69:
            Wel dus een plaats die de fotografen ook al goed kennen en een drukte meebrengt en daar ben ik nu zo echt een voorstander van om me daar ook nog eens tss te mengen...ik verkies de rust...
            De drukte komt hier niet van fotografen maar van toeristen die af en aan lopen om ook eens die puffins te zien. Men heeft voor deze site veel publiciteit gemaakt (zoals voor de whale watching tours en de iceberg tours). Na de teloorgang van de visserij moest men andere bronnen van inkomsten zoeken: petroleumboringen in zee en toerisme. Dagelijks komen hier nu busladingen met toeristen die daguitstappen maken vanuit de hoofdstad.
            Gelukkig is dit niet de enige plaats waar je deze vogels kunt vinden, weliswaar niet zo overvloedig maar daar ben je compleet alleen want veel te moeilijk om te vinden en om er naartoe te gaan moet je fikse inspanningen leveren (serieuze afstanden stappen en soms wat klauterwerk).
            Vandaag ben ik zo op een plaats geweest en met succes. Ik kon twee papegaaieduikers van zeer dicht fotograferen. Ik zal er eens wat foto's van posten.
            grts,
            Raf.

            Comment


            • #7
              Re: ons gesprek niet onderbreken hé

              Die zijn zeker op elkaar verliefd.

              Comment

              Working...
              X