Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28-300 lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 28-300 lens

    Kan mij iemand eens juist zeggen waarom de 28-300/ 3,5-6,3 AF niet aangeraden wordt?
    Toch ben ik benieuwd welke de beste is voor de canon eos 300d nl die van Tamron of die van Sigma
    dankuwel!!

  • #2
    Re: 28-300 lens

    een multi zoom is een lens die niet zolichtsterk te maken valt als bv een 3X zoem. ik heb de tamron 28-300 en deze valt reuze mee tov de sigma.
    heb ze beide uitgetest en de tamron stak er met kop en nek boven uit.
    kunt ze natuurlijk niet gaan vergelijken met de 70-200 IS van canon,maar dit is ook een heel andere prijsklasse.

    Comment


    • #3
      Re: 28-300 lens

      ik ben ook zeer tevreden van de tamron 28-300

      Comment


      • #4
        Re: 28-300 lens

        Oorspronkelijk geplaatst door Ryan
        Kan mij iemand eens juist zeggen waarom de 28-300/ 3,5-6,3 AF niet aangeraden wordt?
        Toch ben ik benieuwd welke de beste is voor de canon eos 300d nl die van Tamron of die van Sigma
        dankuwel!!
        Die van Canon Misschien

        Canon EF 28-300/3.5-5.6 L IS USM
        http://www.dullaert.net

        Comment


        • #5
          Re: 28-300 lens

          heb vroeger steeds met de Tamron 28-300 gewerkt tot volledige voldoening rekening houdende met de prijs. Het probleem is misschien dat je al vlug naar maxi zoom gaat en niet oplet op de sluitersnelheid. Voor zijn prijs een zeker aan te raden lens als je het bereik nodig hebt.

          Comment


          • #6
            Re: 28-300 lens

            Nja, en ik ben heel tevreden met mijn Sigma 28-300. Ik maar er haar scherpe foto's mee.
            Hij is wel niet zo scherp als mijn nieuwe L'etje, maar toch.. prima allround lenske !
            Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

            Comment

            Working...
            X