Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gun Hill

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Gun Hill

    Mooie avondkleuren deze avond over de Gun Hill (hoogste heuvel hier in de omgeving).

    update:
    DSC_1066 update by Raf Strobbe, on Flickr

    DSC_1066 by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.
    Last edited by muesli; 23 juni 2018, 01:43.

  • #2
    Re: Gun Hill

    Mooi silhouet dat de prachtige lucht alle eer aandoet.

    Comment


    • #3
      Re: Gun Hill

      Schitterende lucht.
      Ik had het nog iets mooier gevonden als er enige tekening had gezeten in het landschap op de voorgrond.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Gun Hill

        Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
        Schitterende lucht.
        Ik had het nog iets mooier gevonden als er enige tekening had gezeten in het landschap op de voorgrond.
        Ik heb een update gemaakt maar het was niet gemakkelijk: de belichting op maximaal moeten zetten op die berg en dan nog een vale kleur met zeer veel ruis.
        Misschien bestaan er betere tools om het landschap van de berg toch nog met betere kwaliteit zichtbaar te maken? (Onze ogen bvb. ...)
        grts,
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: Gun Hill

          Prachtige lucht had je hier Raf
          Naar mijn gevoel is de update onnatuurlijk teveel opgelicht, iets minder is beter

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Gun Hill

            Bedankt voor de reactie Sieg. Ik vond persoonlijk ook dat die maximale belichting van de berg teveel was omdat de kleuren weg zijn en er teveel ruis inzit door het optrekken van de belichting.
            Ik zal de update wat aanpassen.
            Raf.

            Comment


            • #7
              Re: Gun Hill

              knap hoe de wolken hier van onderuit worden belicht.
              ik denk dat zelfs voor onze ogen de berg een silhouet wordt op bepaald moment.
              Een specifiek aandachtspunt - bvb een toren op de berg - zeg maar iets - had de plaat helemaal top gemaakt
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Gun Hill

                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                knap hoe de wolken hier van onderuit worden belicht.
                ik denk dat zelfs voor onze ogen de berg een silhouet wordt op bepaald moment.
                Een specifiek aandachtspunt - bvb een toren op de berg - zeg maar iets - had de plaat helemaal top gemaakt
                Peter
                Bedankt voor de reactie Peter.
                Ik zie wat je bedoelt: het silhouet van een ruïne of kasteel op de top van de Gun Hill zou idd mooi zijn.
                Maar we zijn hier in Canada en alle forten waren hier in hout gebouwd en dus verdwenen. Het enige wat nog overblijft zijn twee kanonnen van rond 1750 die hier op de Gun Hill liggen (vandaar de naam van de berg).
                grts,
                Raf.

                Comment

                Working...
                X