Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beekse bergen editie 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beekse bergen editie 2018

    Het was weer een toffe dag met toffe collega's
    en natuurlijk weer dank aan de Spanjaard voor de organisatie....

    Hier alvast een selectie van mijn foto's





















    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

  • #2
    Re: Beekse bergen editie 2018

    Mooie samenvattende reeks.
    Ik vind wel de foto met de zebra de slechtste. De poten zijn afgekapt boven de knie en dat vind ik niet echt mooi.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Beekse bergen editie 2018

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      Mooie samenvattende reeks.
      Ik vind wel de foto met de zebra de slechtste. De poten zijn afgekapt boven de knie en dat vind ik niet echt mooi.
      Ik volg Wim, het is altijd beter dat de dieren er volledig opstaan (als dat de bedoeling is). Close-up van hoofd kan altijd en kan zelfs mooi zijn. Geen andere opmerkingen trouwens want allemaal goed van scherpte en kleur.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Beekse bergen editie 2018

        Eigenlijk zijn het alle 10 geslaagde beelden, dat detail van de poten - daar speelt het landschap wat tegen, maar ik delibereer dat beeld en ik denk de poten er bij (anders leen ik u er een paar - heb vandaag tafels en afval zitten afvoeren).
        Het is en 't blijft een mooie reeks - bij mij staat de panda er behoorlijk op (die hebben we dus niet gepost) - maar de uwe is toch nog aardig wat beter geslaagd.

        Comment


        • #5
          Re: Beekse bergen editie 2018

          Hoi,

          bedankt voor de reacties,

          ik kan wel volgen met de poten van de zebra"s.
          Maar ik persoonlijk vond het hier wel kunnen omdat deze hier afgesneden zijn door het landschap.
          Maar ik waardeer de commentaar en zal er zeker rekening mee houden.

          mvg
          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

          Comment


          • #6
            Re: Beekse bergen editie 2018

            Zoals Wim zegt, een mooi samenvattende reeks van de Beekse Bergen.

            Ikzelf probeer zoveel mogelijk om storende elementen zoals draden, gebouwen en dergelijke zo
            weinig mogelijk mee in beeld te brengen, maar dat is soms heel moeilijk en soms lang wachten tot
            het beestje op een betere plaats zit.

            De tijgers kunnen nochtans heel liefdevol zijn tov elkaar, maar hier laten ze even een andere kant zien.
            Mooie waarneming.

            De 2de foto van de tijgers en deze van het jachtluipaard zou ik persoonlijk wat warmer maken.

            De foto van de Rode Panda springt er voor mij uit zo tussen de bladeren verscholen.

            Groetjes,

            Dirk

            Comment

            Working...
            X