Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transactie tussen leden Belgium Digital

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Transactie tussen leden Belgium Digital

    Bij deze wil ik toch wel eens onderstrepen dat ik deze week een transactie gedaan heb met een ander lid van dit forum en dit i.v.m. de verkoop van een fototoestel . In het item "Verkoop" had ik mijn toestel aangeboden waarop een ander lid van dit forum interesse had getoond . Ik heb hem mijn toestel opgestuurd in volle vertrouwen en dezelfde dag heeft dat lid mijn gevraagde som onmiddellijk op mijn rekening gestort . Van wederzijds vertrouwen gesproken .

    Maar verlopen alle transacties zo vlot ? Zijn er ook slechte ervaringen hier op dit forum met het zo maar blindelings opsturen van een toestel .

  • #2
    Re: Transactie tussen leden Belgium Digital

    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
    Bij deze wil ik toch wel eens onderstrepen dat ik deze week een transactie gedaan heb met een ander lid van dit forum en dit i.v.m. de verkoop van een fototoestel . In het item "Verkoop" had ik mijn toestel aangeboden waarop een ander lid van dit forum interesse had getoond . Ik heb hem mijn toestel opgestuurd in volle vertrouwen en dezelfde dag heeft dat lid mijn gevraagde som onmiddellijk op mijn rekening gestort . Van wederzijds vertrouwen gesproken .

    Maar verlopen alle transacties zo vlot ? Zijn er ook slechte ervaringen hier op dit forum met het zo maar blindelings opsturen van een toestel .
    Waar stuur je eigenlijk op aan noliko?
    Voordeel op een forum kan zijn dat je gemakkelijker contact kan maken tussen beide partijen als er iets mis loopt.
    Maar wederzijds vertrouwen is mooi en kan ook op verkoopsites, enkel goede afspraken maken goede vrienden.

    Comment


    • #3
      Re: Transactie tussen leden Belgium Digital

      Evenals het niet correct is te beweren dat alles wat hier verkocht of aangekocht wordt altijd correct verloopt.
      Er zijn ook hier al een paar mallafieden gepasseerd.
      Er zijn er ook al hier die een verkoop toe zegden en bij afhandeling hun kat stuurden of plots melden dat ze een hoger bod gekregen hebben en dus afzien van de verkoop.
      Personen die je aanbod goed vinden en vragen het voor hen te reserveren en die hun kat sturen ...

      EN gelukkig maar, je hebt er zoals je aan gaf, personen die het spel eerlijk spelen, alhoewel ik een verkoop, aankoop nu wel geen spel wil noemen.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Transactie tussen leden Belgium Digital

        Heb een paar dingen gekocht via het forum. Zowel persoonlijk gaan halen als laten opsturen. Nooit een probleem. Maar ik moet even goed zeggen dat tot nu toe hetzelfde opgaat wat ik via 2de-hands, ebay, marktplaats of aliexpress gekocht heb. Enkel met beurzen heb ik minder goeie ervaringen (maar ook goeie).

        Comment


        • #5
          Re: Transactie tussen leden Belgium Digital

          Ik heb wel eens wat gekocht van 2 leden. 1x nam iemand anders het mee op een sd, allemaal oude m42 lenzen. En de andere keren was het lid niet uit de buurt die ik veel vaker heb gezien. Maar ik denk dat een lid die gewoon veel post heeft en al jaren lid is. Over het algemeen te vertrouwen zijn. Ze hebben immers veel opgebouwd hier.
          Waar een wil is, is een weg
          ---------------------------------

          Comment

          Working...
          X