Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De kwaakplek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De kwaakplek


    Vierkante uitsnede:

    Last edited by gbex; 1 juni 2018, 17:44.

  • #2
    Re: De kwaakplek

    Mooi hoor, een prachtige lucht met de wolken op de goede plaats.
    Zachte curve in de horizon/bomenrij die een mooi ankerpunt geeft tussen de lucht en de mooie reflecties.

    Comment


    • #3
      Re: De kwaakplek

      Mooi !
      En als ik bovenaan wat lucht wegschool tot vierkant beeld vind ik het nog mooier
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: De kwaakplek

        Mooi. Volg Frakske wel met de crop.

        Comment


        • #5
          Re: De kwaakplek

          Prachtig beeld!
          Ik volg het cropvoorstel.
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment


          • #6
            Re: De kwaakplek

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Mooi !
            En als ik bovenaan wat lucht wegschool tot vierkant beeld vind ik het nog mooier
            Volledig mee eens maar de maker beslist. Bij een vierkante kijk werkt het zicht op de omgeving vanuit het standpunt dat je gekozen hebt ook veel beter, rustiger en minder vervormd.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: De kwaakplek

              Prachtige dagfotografie. Heerlijk moment zo met die mooie weerspiegeling. Het gebruik en durf van de lege ruimte vind ik juist mooi.
              Als je de foto wat kleiner plaatst (900 in de hoogte richting) hoeven we niet te scrollen voor het volledige beeld.
              Dan sluit ik overigens ook niet uit, dat meer mensen mijn mening gaan delen.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: De kwaakplek

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Prachtige dagfotografie. Heerlijk moment zo met die mooie weerspiegeling. Het gebruik en durf van de lege ruimte vind ik juist mooi.
                Als je de foto wat kleiner plaatst (900 in de hoogte richting) hoeven we niet te scrollen voor het volledige beeld.
                Dan sluit ik overigens ook niet uit, dat meer mensen mijn mening gaan delen.
                Het is ook mijn mening dat het gekozen formaat prachtig werkt. De hoogte vd lucht geeft imo de rest meer zijn plaats.
                Als sommigen hier de kleine moeite zouden nemen om bv: rechts te klikken en afbeelding bekijken en dan F11 te drukken zouden ze de foto in zijn geheel kunnen bewonderen. En inderdaad dan zouden sommigen waarschijnlijk hun mening gaan herzien omtrent het croppen.

                Comment


                • #9
                  Re: De kwaakplek

                  Iedereen bedankt voor de mooie opmerkingen.
                  En dan op algemeen verzoek, de vierkante uitsnede

                  Comment


                  • #10
                    Re: De kwaakplek

                    Mooi natuurlijk beeld en geef mij maar de originele verticale versie

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: De kwaakplek

                      Mooie opname - mooie lucht.
                      Ik ben toch ook voorstander van de originele uitsnede.

                      Mvg.,
                      Smets84.

                      Comment


                      • #12
                        Re: De kwaakplek

                        Als ik de originele tot vierkant scrolde kwam hij mij beter over dan in de nu grotere up ...
                        ik herzie mijn mening en ik ga toch maar bij het origineel blijven daarom
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment

                        Working...
                        X