Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bancontact app

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bancontact app

    Omdat de support van de mensen van Bancontact op geen kl**ten trekt, hier de vraag eens stellen.

    Heb recent, na een factory reset van mijn GSM, de Bancontact terug geïnstalleerd.

    Betaling via QR-code (webshops bvb) lukken.
    En dus ook betalingen tussen 2 GSM toestellen.

    Echter als ik met NFC tracht te betalen, wil dit niet meer werken.
    Na ingeven van mijn PIN code en terug aanraken van de betaalterminal, komt op de terminal DECLINED te staan.

    Geen idee wat het probleem is. Iemand anders wel?
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Bancontact app

    Je hebt je NFC toch ingeschakeld op je toestel?

    Dit zit ergens bij instellingen en heeft niets met bankcontact te maken.

    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

    Comment


    • #3
      Re: Bancontact app

      Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
      Je hebt je NFC toch ingeschakeld op je toestel?

      Dit zit ergens bij instellingen en heeft niets met bankcontact te maken.

      mvg
      Bedankt voor je reactie.

      Maar zoals ik al schreef, geraak ik tot na het ingeven van de PIN code.
      D.w.z. dat de NFC communicatie werkt he.

      Bancontact app wordt correct opgestart na NFC aanraking, bedrag wordt correct van betaalterminal naar GSM gestuurd..... maar het bevestigen van de transactie na ingeven PIN lukt dus niet.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Bancontact app

        En werkt het met de app van je bank?

        Sommige apps van banken kunnen ook betalen via NFC, dus zonder de bankcontact app.

        mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #5
          Re: Bancontact app

          Het heeft toch ooit zo gewerkt voor de reset?

          En indien ja ... hoe vaak heb je geprobeerd?
          Vooral in hoeveel winkels heb je geprobeerd?
          Dat het toevallig geen (tijdelijke) storing is in een bepaalde winkel.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Bancontact app

            Voor de reset werkte dit inderdaad wel. Ik gebruikte dit meerdere keren per week.
            Het is ook geen probleem bij een specifieke handelaar, want op dezelfde terminal lukt het wel met mijn vrouw haar toestel.

            Het is weer triestig dat de gebruikers support voor een Belgische toepassing bijzonder slecht is.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment

            Working...
            X