Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Greetings from Georgië and Azerbaijan...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

    Enjoy !



    .

  • #2
    Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

    heel gladjes - mooi
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

      het is hier wachten op de volgende fotodan
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

        Heel knap zoals we van je gewend zijn, ook een heel mooi model.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

          Toppie! Next!

          Groetjes, Machristan.

          Comment


          • #6
            Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

            Deze heb ik blijkbaar gemist. Prachtige foto.

            Comment


            • #7
              Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

              mooi
              maar misschien een iets te glad model

              Comment


              • #8
                Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

                Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
                mooi
                maar misschien een iets te glad model
                te glad model?!? wat is dat?? waar is ze te glad? Te glad ten opzichte van wat? maar het is 'misschien', je bent dus niet zeker van wat je vindt.
                wat is dat hier toch zeg
                My Website : http://www.ineedair.org
                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                Comment


                • #9
                  Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

                  Ik had niet gereageerd omdat ik geen enkele affiniteit met geposeerde foto's, alhoewel ik deze technisch heel knap vind.
                  De opmerkingen over gladheid kan ik wel begrijpen, vooral als ik naar het gezicht kijk.
                  Vrijwel geen enkele struktuur in de huid te zien waardoor het geheel iets "plastics" lijkt.
                  Ik vermoed dat de reacties hier op duiden.
                  Misschien dat een toelichting op de bewerking een en ander kan verhelderen.
                  "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                  Comment


                  • #10
                    Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

                    De opmerkingen over gladheid kan ik wel begrijpen, vooral als ik naar het gezicht kijk.
                    Vrijwel geen enkele struktuur in de huid te zien waardoor het geheel iets "plastics" lijkt.
                    Ik vermoed dat de reacties hier op duiden.
                    Misschien dat een toelichting op de bewerking een en ander kan verhelderen.
                    Toelichtingen...wel in de loop der jaren heb ik reeds meermaals toelichtingen gegeven hierover....

                    Maar, met plezier nog maar eens:

                    Sommige vrouwen in de modellen wereld hebben nu eenmaal een mooi en heel goed verzorgde huid.

                    Een huid dagelijks verzorgen, goed hydrateren, niet roken, opletten wat je eet, niet overdrijven met alcohol,
                    genoeg slaaprust,... wel, dat levert nu eenmaal een mooie huid op, en absoluut geen "PLASTICS" huid...

                    Is dit eigenlijk zo moeilijk te begrijpen ? (tientallen keren heb ik me zo reeds moeten verantwoorden)

                    En dan komt er nog bij dat ik in 80% van mijn studio shoots, met heel goede Make-up artiesten werk,
                    sommige hebben 10 of 20 jaar ervaring.

                    In het geval van deze foto waar de MU kan bestempeld worden als "nude", met wel een iets meer accent
                    op de ogen, heeft de make-up sessie van het gelaat, ruim 1h30 in beslag genomen.

                    Nu hoop ik dat met deze uitleg, het een beetje duidelijker word dat het woord "plastics" gebruikt voor de huid,
                    een beetje of zelfs heel onterecht gebruikt word...of het gebruikt word door gemis aan kennis is ook mogelijk

                    Als laatste voeg ik er nog aan toe dat het origineel van deze foto in 16 bit Tiff formaat, 185 MB groot is,
                    geprint is op A2 formaat, en daar huidstructuur HEEL duidelijk te zien is.

                    De kleine jpeg hierboven, is vele duizenden maal verkleint....

                    Nu ben ik wel benieuwd of er na deze uitleg nog iemand reageert ?

                    Graag gedaan, D.

                    Comment


                    • #11
                      Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

                      Ja, ikke... Vind de foto, beter : de pose niet zo aanstekelijk mooi maar je uitleg (reactie) vind ik super. Een doordenker op alle vlakken en bruikbaar in alle onderdelen !
                      Is hiermee je nieuwsgierigheid nu bevredigt Fotodan ? Je nieuwe werk wordt hier alleszins al verwacht.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

                        Heel bedankt voor je reactie G.R. !

                        D.

                        Comment


                        • #13
                          Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

                          prachtige foto in alle opzichten, maar ik denk dat je toch eens moet hertellen ivm die vele duizenden malen verkleind

                          Met welk systeem werk je? Hasselblad/Phase One?

                          Comment


                          • #14
                            Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

                            Ach, mijn originele Tiff is 189 MB groot (heb net gekeken) en de foto hier is rond de 400 kb, dit is toch een serieuze verkleining ?

                            ( Vele duizenden, was een imago... LOL ! ik ben niet zo goed in wiskunde )

                            D.

                            Comment


                            • #15
                              Re: - Greetings from Georgië and Azerbaijan...

                              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                              Ach, mijn originele Tiff is 189 MB groot (heb net gekeken) en de foto hier is rond de 400 kb, dit is toch een serieuze verkleining ?

                              ( Vele duizenden, was een imago... LOL ! ik ben niet zo goed in wiskunde )

                              D.
                              Maar nu laat je me nog steeds met m'n vraag achter

                              Comment

                              Working...
                              X