Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glencoe - The Three Sisters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Glencoe - The Three Sisters

    De 3 zusters en de Glen waar je door rijdt zijn echt zo schandalig mooi, dat je bijna kan blijven fotograferen.
    Die plaats hebben we dan ook meer dan eens aangedaan. Er komen er zeker meer van !

    Glencoe - The Three Sisters.



    Dit soort landschappen vraagt er bijna om in het GROOT bekeken te worden.
    (2x klikken en eventueel F11 inschakelen)

    Bedankt alvast voor het kijken.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Glencoe - The Three Sisters

    Mooi weergegeven dit ruige Schotse landschap met afwisseling van lichte en donkerder delen. Die rotsblok op de voorgrond heeft een goede meerwaarde en brengt diepte in het beeld.
    grts,
    Raf.

    Comment


    • #3
      Re: Glencoe - The Three Sisters

      Keurig afgewerkt landschapje Johan met jou handtekening. (Ps een goede fotograaf hoeft die er niet bij te zetten je herkent ze aan de foto )
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Glencoe - The Three Sisters

        Ben er nog nooit geweest maar ziet er inderaad een zeer dankbaar landschap uit. Mooie foto.

        Comment


        • #5
          Re: Glencoe - The Three Sisters

          Mooi landschap met knappe lichtspeling en een zorgvuldige compo.
          Ik vertrek naar daar binnen enkele weken en deze foto laat me er nog meer naar verlangen.
          www.photo-rudi.be

          Comment


          • #6
            Re: Glencoe - The Three Sisters

            Knap van de bergrivier gebruik gemaakt om deze de compo te laten inleiden.
            Het contrast tussen de schaduwdelen en de lichte delen op de bergflanken is mooi meegenomen.

            Mvg.,
            Smets84.

            Comment


            • #7
              Re: Glencoe - The Three Sisters

              Tja, dankbaar onderwerp he.

              Knappe foto weer hoor Johan. Kleur, compo, afwerking, ... allemaal top.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Glencoe - The Three Sisters

                De landschappen hebben daar steeds wat gemeenschap en als de maker de foto (proper) naar zijn zin afmaakt dan krijgen we interessante informatieve beelden, en bij Johan is Schotland meestal aan de vrolijke kant.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Glencoe - The Three Sisters

                  Mooie typische Schotland opname
                  Doch, en dan ga ik mss moeilijk doen, ik vind de toch wel imposante Three Sisters er niet zo imposant uitkomen
                  Maar in ieder geval een mooie overzichtsopname met wederom een perfect gekozen compo

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Glencoe - The Three Sisters

                    Sorry voor het late en weinig reageren, maar ik heb de laatste tijd lekker veel buiten vertoeft.
                    Allen weer vriendelijk bedankt voor de complimenten.
                    @ Sieg : Misschien was Three Sister Valley beter geweest als titel.
                    Last edited by Johan1956; 27 mei 2018, 13:58. Reden: Sorry.............
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment

                    Working...
                    X