Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Toploader Zoom 50AW zwart + Chest Harness + Lens Case 9 x 13

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] Lowepro Toploader Zoom 50AW zwart + Chest Harness + Lens Case 9 x 13

    Te koop, 3 stuks:

    Lowepro Toploader Zoom 50 AW zwart, met normale draagriem, en interne divider in schuim.
    In de topflap passen SD kaarten. In het voorzakje kan je een compacte flash kwijt (genre Canon 270 EX) ) en/of batterijen, en/of porftefeuille,...

    Lowepro Toploader Chest Harness Toploader Pro AW draagriem voor op de borst.
    Je ontkoppelt de gewone riem en monteert deze 4 punts riem, hiermee kan je de toploader vooraan de borst dragen, ideale gewichtsverdeling en als paraattas in combinatie met een rugzak bvb.

    Ik heb ook een bijhorende lenskoker 9cm x 13cm die je aan de zijkant van de Toploader (en anderen) kan vastklitten. Met deze combinatie kan je tot 2 extra lenzen meenemen (je kan nog één lens in de toploader ook stoppen, afhankelijk van de grootte). Of je hebt een aflegvlak voor lenzenwissel. Ik meen me te herinneren dat mijn oude Canon 24-105 daar bv. perfect inpastte. Ook een Fuji XF 16-55 2.8 gaat er net in, mét zonnekap.

    Allen in uitstekende staat. Als set verkocht.

    Doe uw bod.
    Last edited by JuLi; 24 mei 2018, 05:20.
    | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.
Working...
X