Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

overpeinzing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] overpeinzing

    Straatforografie is vooral een kwestie van goed rondkijken en snel reageren.
    Hier viel me het gezicht van de man op in het licht van een straatlamp.
    De nachtelijke opname is vervolgens een kwestie van een split second voor ik weer verdwijn in de nacht.


    223-BB by Dushi Beldig, on Flickr
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: overpeinzing

    In tegenstelling tot je vorige post zou ik dit geen " straatfotografie " noemen. Dit is meer een portret dat op straat is genomen , waarschijnlijk met een telelens. Bij straatfotografie mort er toch enige interactie te zijn met de omgeving. Het blijft natuurlijk een goed portret en "whats in a name ? "

    Comment


    • #3
      Re: overpeinzing

      Los van het genre waar dit nu zou onder vallen, vind ik dit een heel mooie opname. De belichting van de straatlamp zorgt hier voor mij voor een heel mooie sfeer die de emotie van de man versterkt. Knap!

      Comment


      • #4
        Re: overpeinzing

        Hele mooie
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: overpeinzing

          Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
          In tegenstelling tot je vorige post zou ik dit geen " straatfotografie " noemen. Dit is meer een portret dat op straat is genomen , waarschijnlijk met een telelens. Bij straatfotografie mort er toch enige interactie te zijn met de omgeving. Het blijft natuurlijk een goed portret en "whats in a name ? "
          Volkomen gelijk, Walter. Het is meer fotografie op straat (mijn mobiele 'studio').
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment


          • #6
            Re: overpeinzing

            Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
            Volkomen gelijk, Walter. Het is meer fotografie op straat (mijn mobiele 'studio').
            De naam is eigenlijk bijkomstig. Geniet er maar van en blijf posten !!

            Comment


            • #7
              Re: overpeinzing

              Knap hoor! Maakt niet uit hoe je het beestje noemt.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: overpeinzing

                Mooi gebruik gemaakt van de belichting wat in weze deze foto ten goede komt. Goed close portret.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: overpeinzing

                  Mooie intieme plaat
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                  Comment


                  • #10
                    Re: overpeinzing

                    De belichting geeft een zeer mooie en intieme sfeer.

                    Comment


                    • #11
                      Re: overpeinzing

                      Heel mooi vastgelegd dit moment!
                      Ik zie liever foto's uit uw "mobiele studio" dan "gemaakte" foto's van modellen in echte studio's.
                      Je ziet aan die gelaatsuitdrukking dat het hier echt is en niet fake.
                      grts,
                      Raf.

                      Comment

                      Working...
                      X