Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

la plage a cape Blanc-Nez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] la plage a cape Blanc-Nez

    dank om te kijken

  • #2
    Re: la plage a cape Blanc-Nez

    Charmante LE.
    Al eens een lager standpunt uitgeprobeerd?
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: la plage a cape Blanc-Nez

      Fantastische diepte in dit beeld, mede door de wolkenpartij die hier goed meewerkte.
      Knap!
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: la plage a cape Blanc-Nez

        Heel mooi.
        Welke lens ?

        Comment


        • #5
          Re: la plage a cape Blanc-Nez

          Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
          Charmante LE.
          Al eens een lager standpunt uitgeprobeerd?
          ja hoor maar dan kwamen die rotsen veel te dominant in beeld

          Comment


          • #6
            Re: la plage a cape Blanc-Nez

            Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
            Heel mooi.
            Welke lens ?
            17-40 f4 staat trouwens in het exif

            Comment


            • #7
              Re: la plage a cape Blanc-Nez

              Knap hoor !
              Gepaste sluitersnelheid en door de combinatie standpunt/beeldhoek heb je een mooi evenwicht tussen voorgrond en de rest van het landschap
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: la plage a cape Blanc-Nez

                Fraai werk
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: la plage a cape Blanc-Nez

                  In deze optie oogt de omgeving spectaculair, als dat je bedoeling was dan krijg je een hoge score !
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: la plage a cape Blanc-Nez

                    Schitterende mooi open compo, vooral goed om de schuimlaag vanuit de hoek te laten beginnen.
                    Ook de sluitertijd vind ik heel mooi gekozen. En vooral bedankt voor de mooie grote versie. Net alsof je er zelf staat.
                    Ik kan mij vergissen, maar ik meen op (en boven ) de rotsrand "iets" te zien ?
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: la plage a cape Blanc-Nez

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Schitterende mooi open compo, vooral goed om de schuimlaag vanuit de hoek te laten beginnen.
                      Ook de sluitertijd vind ik heel mooi gekozen. En vooral bedankt voor de mooie grote versie. Net alsof je er zelf staat.
                      Ik kan mij vergissen, maar ik meen op (en boven ) de rotsrand "iets" te zien ?
                      dank voor het mooi compliment ,tegenwoordig hoe minder ik aan mijn foto's nabewerk , hoe meer succes ze hebben , en het is dan ook mijn bedoeling om mijn landschapsfoto's hun zachtheid te behouden
                      o ja Johan wat is het dat je ziet ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: la plage a cape Blanc-Nez

                        Zeer mooie compositie en gekozen sluitertijd inderdaad. Mooi hoe alles samenkomt aan de rotswand.
                        Beetje oppassen dat je niet in je compositie loopt - in de veronderstelling dat die voetsporen van jou zijn .

                        Comment


                        • #13
                          Re: la plage a cape Blanc-Nez

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          dank voor het mooi compliment ,tegenwoordig hoe minder ik aan mijn foto's nabewerk , hoe meer succes ze hebben , en het is dan ook mijn bedoeling om mijn landschapsfoto's hun zachtheid te behouden
                          o ja Johan wat is het dat je ziet ?
                          De rand is hier en daar donker (zou kunnen natuurlijk) en een heel klein halo'tje.
                          Om het maar bij naam te noemen, alsof er daar schilderwerk is gebeurt. Op de kleine versie is het duidelijkst te zien.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: la plage a cape Blanc-Nez

                            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                            De rand is hier en daar donker (zou kunnen natuurlijk) en een heel klein halo'tje.
                            Om het maar bij naam te noemen, alsof er daar schilderwerk is gebeurt. Op de kleine versie is het duidelijkst te zien.
                            ik begon nu te twijfelen of ik een blend heb gedaan , maar daar komt het niet van want het is geen blend ,maar wat wel zou kunnen ,ik gebruik nog niet lang lightroom ,en soms doe ik alleen een lichte aanpassing in lightroom , daar heb ik waarschijnlijk die rotswand beetje opgehelderd ,maar in lightroom kan je niet zo precies werken als in PS ,dat zal die lichte halo en donkere rand verklaren , scherp zicht Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: la plage a cape Blanc-Nez

                              Mooie natuurlijk ogende opname Patrick

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X