Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Over de rails

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Over de rails

    Het is niet allemaal zwart-wit, heb een kleurfoto gevonden om wat afwisseling te bieden.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Over de rails

    Mooie diepte en mooi lijnenspel en de laagstaande zon met de daardoor langere schaduwen werkt er ook goed in mee

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Over de rails

      Mooie dieptewerking, maar nogal "zwaar" en donker van afwerking
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Over de rails

        Toffe bewerking en veel diepte. Ik denk dat hij nog wat scheef staat of vervormd is?
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Over de rails

          Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
          Toffe bewerking en veel diepte. Ik denk dat hij nog wat scheef staat of vervormd is?
          Aan bewerking heeft deze foto weinig te lijden Kurt. Scheef of vervormd, zie het niet, met rooster staat ie toch recht volgens mijn controle of doel je op wat anders - de rails misschien ?
          Kurt, Dushi en Sieg bedankt voor jullie reactie.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Over de rails

            Goede diepte door de rails naar het vluchtpunt.
            Ik ben wel wat in de war door het lichtblauw vierkantje in het vluchtpunt ... je zou bijna denken dat er een trein in aantocht is. Zo ja, dan ben je een "moedige" fotograaf.

            Comment


            • #7
              Re: Over de rails

              mooie diepte in deze foto , deze foto doet mij bijna aan mijn analoog tijdperk denken ,die zagen er gelijkaardig uit ,beetje soft en sombere contrasten .

              Comment


              • #8
                Re: Over de rails

                Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
                Goede diepte door de rails naar het vluchtpunt.
                Ik ben wel wat in de war door het lichtblauw vierkantje in het vluchtpunt ... je zou bijna denken dat er een trein in aantocht is. Zo ja, dan ben je een "moedige" fotograaf.
                Waarom ga je het soms zover zoeken ? Dat 'vierkantje' zogezegd is wat het is en de mistige sfeer lost alle structuren daar op. Een fotograaf moet soms moedig zijn, dat weet jij ook wel, maar sporenlopen of dergelijke vind ik afschuwelijk er was dus geen trein in de buurt !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Over de rails

                  Wel een sombere lucht vind ik, wat een dieptezicht!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Over de rails

                    Foei, nog iemand die aan het spoorlopen was. Mooie foto, maar misschien terwijl je toch aan de sporen stond was het nog knapper met een lager standpunt. Dan ging de diepte nog meer uitkomen.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Over de rails

                      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      Aan bewerking heeft deze foto weinig te lijden Kurt. Scheef of vervormd, zie het niet, met rooster staat ie toch recht volgens mijn controle of doel je op wat anders - de rails misschien ?
                      Kurt, Dushi en Sieg bedankt voor jullie reactie.
                      Nee Raymond gezichtsbedrog, heb hem zelf ook even binnengehaald en staat inderdaad netjes recht
                      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                      Groeten
                      Kurt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Over de rails

                        Knap, op de elektriciteitspalen en electricitetskabels na ziet je beeld er zo ongeveer uit als kwam het uit een album uit onze jeugd
                        De bielzen waren toen ook wel van hout ipv beton maar dat valt zo niet op
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Over de rails

                          Fijntjes gezien en in beeld gebracht...je stond in mijn achtertuin Raymond..

                          Groetjes
                          Freddy
                          https://fredor2.wixsite.com/my-site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Over de rails

                            Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                            Fijntjes gezien en in beeld gebracht...je stond in mijn achtertuin Raymond..

                            Groetjes
                            Freddy
                            Je zal nog eens goed moeten kijken Freddy, en moest dat nu je achtertuin zijn dan had ik toch komen aankloppen hoor, al dikwijls aan gedacht want ben al geregeld daar in de omgeving gepasseerd (en eens gewandeld) !
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Over de rails

                              Wat een heerlijk dieptezicht met al die convergerende lijnen. Ook het mooie warme lage licht speelt een mooie rol.
                              Ik denk dat de "jeuk" van Kurt komt, doordat je niet exact in het midden stond. (zie hoogte van de buitenste lijnen)
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X