Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landweg in eigenbrakel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Landweg in eigenbrakel.



    ISO: 200
    f: 8
    1/320
    24mm

    Veel kijkplezier.

  • #2
    Re: Landweg in eigenbrakel.

    Beetje monotoon grijs en beetje te weinig detail.
    Linker benedenhoek zit mij toch niet zo lekker.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Landweg in eigenbrakel.

      Foto kijkt inderdaad moeilijk.
      Eenvoud kan een foto enorm sterk maken maar hier is er eigenlijk niet veel te beleven en de overvloed aan grijs maakt dat er niet beter op.

      Comment


      • #4
        Re: Landweg in eigenbrakel.

        Ikzelf zou er een bijna vierkante opname van maken, rechterkant afsnijden tot net waar onderaan het weggetje begint
        Dan iets meer contrast steken met de curven of levels en de opname komt al veel mooier tot z'n recht

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Landweg in eigenbrakel.

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Ikzelf zou er een bijna vierkante opname van maken, rechterkant afsnijden tot net waar onderaan het weggetje begint
          Dan iets meer contrast steken met de curven of levels en de opname komt al veel mooier tot z'n recht
          Hier kan ik helemaal in volgen, vooral ook het stukje meer contrast zal deze foto heel veel goed doen.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Landweg in eigenbrakel.

            Goed geprobeerd Suske zeker in zwart-wit.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Landweg in eigenbrakel.

              Ik vind de compositie goed gevonden, zorgvuldig gekozen standpunt zodat je nog net de bocht in het landwegje ziet.
              Zwart-wit werkt m.i. enkel goed bij interessant licht gecombineerd met mooie schaduwen en texturen.
              Hier zijn geen schaduwen, de texturen zijn te ver van de lens en het licht is nogal gewoontjes.
              Kleur had m.i. hier meer aan de foto toegevoegd.

              Comment

              Working...
              X