Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mr Truck driver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mr Truck driver

    Foto genomen tijdens een communie shoot. Deze jongen heeft een passie voor tractors en dieren. Ideale combinatie voor een mooi portret.
    Benieuwd wat jullie ervan vinden. Alvast veel kijkplezier!
    Groetjes, Marchristan.


  • #2
    Re: Mr Truck driver

    knap gedaan - alle hobby's in 1 beeld.
    De HDR-achtige afwerking is smaak maar bij mensen wordt dat volgens mij minder toegepast
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Mr Truck driver

      't Persoonlijke smaak (en dat is altijd zo) doch vind de kleuren wat flets. Goede compo
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Mr Truck driver

        De romp van de (wellicht oude) tractor leidt je mooi naar je onderwerp. .

        Comment


        • #5
          Re: Mr Truck driver

          mooi portret, enkel de toning is niet echt mijn ding, maar er zullen ook wel voorstanders van zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Mr Truck driver

            Je kan die toning/HDR eventueel ook selectief aanbrengen, niet op de persoon maar wel op de rest.
            Dat geeft soms ook een mooi effect.
            Maar dat is de uiteindelijke keuze van de fotograaf zelf uiteraard.

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Mr Truck driver

              Bedankt voor alle reacties.
              De bewerking is inderdaad misschien niet iedereen zijn meug maar zie ik persoonlijk heel graag.
              Ik vond de stijl van deze reeks foto's ook mooi passen bij de oldtimer tractor.
              Groetjes, Marchristan.

              Comment


              • #8
                Re: Mr Truck driver

                Prachtig gedaan Marchristan. Gewoon laten zoals hij nu is. Heel goed idee en goede compositie.
                Zou perfect passen in de retro-reclamelijn van een bekende bank mocht je hem in zw/w omzetten.
                grts,
                Raf.

                Comment


                • #9
                  Re: Mr Truck driver

                  Heel fijn standpunt, alhoewel de boomtoppen uit de tractor voor mij niet hoeven.
                  Het licht in het beeld vind ik nogal vlak, waardoor veel dieptewerking ontbreekt.
                  "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mr Truck driver

                    Bedankt nog voor de nagekomen reacties!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mr Truck driver

                      als communiekaartje kan het tellen en dat is wat belangrijk is...die jongen en ouders waar zeker tevreden!!!
                      www.lensculture.com/nathan-verstraete

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mr Truck driver

                        wat een uitstraling.
                        zo vol vertrouwen kijken naar de toekomst (en daar gaat het eigenlijk over op dat 'communie'-feest)
                        als een jongen in de jaren vijftig/begin zestig , is er vast van overtuigd dat er ooit nog mannen op de maan zullen lopen en auto's zonder chauffeur zullen rijden.

                        ik vind de omzetting zeer geslaagd. mooi !

                        grtn,Geert.

                        Comment

                        Working...
                        X