Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bergwanderosie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bergwanderosie

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Bergwanderosie

    Deze is ook weer behoorlijk stevig in het contrast, maar persoonlijk vind ik het in dit beeld heel veel meer passen dan de vorige...Kan niet anders zeggen dan dat ik dit een pracht beeld vind Raymond..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Bergwanderosie

      Ik weet niet of het aan de omzetting ligt maar ik mis in dit landschap een beetje diepte.

      Comment


      • #4
        Re: Bergwanderosie

        Mooi beeld, echter voor mij had er iets minder contrast in gemogen, maar da's smaak...
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: Bergwanderosie

          Ik hou wel van deze contrastrijke omzetting. De structuren in het beeld laten dit ook toe.

          Er zijn hier enkele fotografen waarvan ik een foto direct herken. Raymond is er zeker 1 van.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Bergwanderosie

            Knap en krachtig beeld.
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

            Comment


            • #7
              Re: Bergwanderosie

              Valt toch binnen de aanvaarding zo te lezen. Deze opname maakte ik voornamelijk door de vormgeving van de bergwand, heeft wat een uitstralingseffect met vooraan dan die wit/grijze steenbrokkeling, een détail dat me boeide.
              Dank voor de reacties.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Bergwanderosie

                Prachtige locatie laat je ons hier weer zien Raymond, stevig contrast maar het kan wel
                Heel veel structuur in de opname

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Bergwanderosie

                  Weer een fraaie, Raymond.
                  Vooral de centrale plaatsing van het lichte deel met de boog erboven, is goed gekozen.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bergwanderosie

                    Mooi in beeld maar ik mis ook wat diepte die er misschien meer zou zijn mits wat oplichten van de schaduwen
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bergwanderosie

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Mooi in beeld maar ik mis ook wat diepte die er misschien meer zou zijn mits wat oplichten van de schaduwen
                      Ik kan je hier volgen in je redenering Frans, het rare is dat de opname hier toch diep donker uitvalt terwijl deze oorspronkelijk (of op mijn scherm) er toch iets meer te zien is in het donkere gedeelte.
                      Bedankt aan de latere reacties.
                      Een tip : Probeer eens met een zaklamp het beeld wat op te lichten, wie weet of dit helpt ?
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bergwanderosie

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Een tip : Probeer eens met een zaklamp het beeld wat op te lichten, wie weet of dit helpt ?
                        Dan zou ik eerst aan de achterkant van mijn scherm een gat moeten boren
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bergwanderosie

                          ik volg eigenlijk toch wel de commentaren , mooi beeld ,maar schaduwgedeelten zijn toch wat donker vind ik , oplichten zou een oplossing zijn of in het veld je belichting tegen de rechterkant duwen , dit zou het diepte effect zeker ten goede komen ,nadien heb je risico op ruis

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bergwanderosie

                            Foto met veel potentieel vind ik maar iets teveel in het donker en een beetje te weinig in de hooglichten.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bergwanderosie

                              Zeer dreigend afgewerkt en zonder titel zou ik het niet herkennen denk ik.
                              Peter
                              mijn website : klik

                              Comment

                              Working...
                              X